Claret de Torà acull el II Mercat- Concert del Territori de Masies
Dia 25 d'agost- Claret de Torà
Ara a portada
Publicat el 18 d’agost de 2017 a les 18:56
Actualitzat el 18 d’agost de 2017 a les 19:07
El proper dia 25 d’agost l’Associació Territori de Masies i la recent creada Associació de Veïns de Claret organitzen el 2n Mercat- Concert Claret, Territori de Masies
Enguany presenta un canvi de format, que vol ser més espaiat incorpora la presentació del llibre "El gaig al bosc. Memòria il·lustrada dels boscos del Territori de Masies" .
17:00- 20:00
Segon Mercat del Territori de Masies i rodalies.
Productes ecològics i artesans del baix Solsonès i Alta Segarra. Durant tota la tarda hi haurà servei de barra.
-
18:00
Presentació del llibre " El gaig al Bosc. Memòria il·lustrada dels boscos del Territori de Masies", a càrrec de Martí Boada i dels autors.
-
Durant tota la tarda
Portes obertes al "Parc de les Olors de Claret”, plantes aromàtiques i medicinals.
-
20.00
Sopar-degustació Territori de Masies
Places limitades.
-
20.00 Rebuda i presentació del sopar-degustació Territori de Masies
-
20:30
Sopar-degustació a la plaça de Claret. Amb sis plats de producte local i ecològic. Inclou una copa de vi. Vegeu menú a cartell propi. Places limitades a 100 participants.
-
22.30
Concert Claret amb Jaume Arnella
Places limitades.
-
Preu de venda anticipat:
Sopar degustació: 12 euros
Concert: 8 euros
-
Venda anticipada fins el dia 22 d’agost escrivint a: informacio@territoridemasies.cat o trucant al 672 491 223
-
Troba-les també a: Can Solé Xic (Claret, Torà); Cal Mas, turisme rural (Sant Serni, Torà); Cal Bosch (Ardèvol, Pinós); Hostal de Pinós (Pinós); Pastisseria Miramunt (Torà); Oficina de Turisme de Solsona (Solsona).
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Cicle Gaudí porta a Solsona «L'àvia i el foraster»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a l'Arxiu Comarcal del Solsonès
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal torna a muntar una parada de llibres per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Augmenten fins a la trentena les parades de Sant Jordi a Solsona