Concert de professors de l'Escola Municipal de Música
27 de maig de 2011, de 08:30 pm a 10:00 pm al Teatre Comarcal
Els professors de l'Escola Municipal de Música ofereixen un concert al Teatre Comarcal. L'entrada és gratuïta. Hi col·labora l'Ajuntament de Solsona.
Concert de professors de l'Escola Municipal de Música
Aquest divendres al vespre a partir de 2/4 de 9
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de maig de 2011 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llobera oferirà un nou ZUB el proper 27 de juny a les 6 de la tarda
-
Cultura i Mitjans
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres urgents per consolidar el campanar de l’església parroquial
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó arribarà a Solsona amb un recorregut festiu pels carrers del nucli antic
-
Cultura i Mitjans
Música i trobada de generacions a la revetlla de Sant Joan a Solsona
