Consell Comarcal del Solsonès i Pimec signant el conveni de col·laboració. Foto: CCS
Dijous 10 de febrer es va signar a Solsona, al Palau Llobera, el conveni de col·laboració entre PIMEC i el Consell Comarcal del Solsonès. Aquest acord permetrà a les empreses del Solsonès que ho vulguin, registrar un domini propi, disposar de dos correus electrònics i un hostatge de fins a 25 MB, un lloc web i la possibilitat de modificar el contingut de forma senzilla.
La patronal de la petita i mitjana empresa de Catalunya, PIMEC porta a terme una campanya sota el nom de "Cap empresa ni autònom sense presència a internet" per tal que totes les empreses i autònoms disposin del seu espai a internet de manera fàcil i econòmica.
A l'acte hi ha assistit el president del Consell Comarcal del Solsonès, Marià Chaure; el vicepresident primer, Albert Muntada i el vicepresident segon, Joan Solà; així com el president de PIMEC a Lleida, Rafel Peris, el cap del Departament de Noves Tecnologies, el senyor Andreu Bru, i el senyor Sergio Martínez, secretari territorial de PIMEC.
Consell Comarcal i Pimec signen per promoure l'ús d'Internet a les empreses
El conveni permetrà a les empreses que ho vulguin registrar un domini propi, disposar de dos correus electrònics i un hostatge de fins a 25 MB, un lloc web i la possibilitat de modificar el contingut de forma senzilla
ARA A PORTADA
-
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
-
La Diputació de Lleida escull Solsona per celebrar el 3r Congrés Català de Repoblament l'any vinent Redacció
Publicat el
16 de febrer de 2011 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L’excel·lència en la recerca de l’Institut Francesc Ribalta de Solsona torna a ser premiada per la Generalitat
-
Cultura i Mitjans
Una norantena d’alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures a La Carral
-
Cultura i Mitjans
Un centenar d’estudiants del Francesc Ribalta posen a prova el seu talent matemàtic
-
Cultura i Mitjans
La Catalunya Central celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una ruta pel nucli antic de Solsona
-
Cultura i Mitjans
El teatre comarcal de Solsona recupera l'humor d'Eugenio amb «Tribut al geni»
-
Cultura i Mitjans
El podcast «Llegir» porta a Solsona Irene Pujadas i Òscar Andreu
