La Biblioteca Carles Morató organitza una conversa literària al voltant del llibre 'País barroc' (L'Avenç, 2020) entre el seu autor, l'escriptor solsoní Raül Garrigasait, i el filòsof Víctor Pérez.
País barroc (L'Avenç, 2020) l'integren onze assajos breus a cavall de la memòria personal i familiar i la reflexió, en què el solsoní Raül Garrigasait evoca la seva infància i l'adolescència i parla del Solsonès a partir de la seva pròpia experiènca.
La Biblioteca Carles Morató n'organitza una conversa literària entre l'autor i el seu filòsof i amic, també present al llibre, Víctor Pérez. És una activitat adreçada especialment al Club de lectura de la gent gran de Solsona, que s'ha endisant en les pàgines de País barroc, però oberta a tothom.
Conversa literària sobre 'País barroc', de Raül Garrigasait
16/02/2022
de 18:00 a 19:00
saló de les Homilies d'Organyà (Biblioteca Carles Morató)
Conversa literària sobre «País Barroc», de Raül Garrigasait
Dimecres, 16 de febrer a les 6 de la tarda al saló de les Homilies d'Organyà (Biblioteca Carles Morató)
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2022 a les 19:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Inauguració de l’exposició «Aiguafina, els camins de l’aigua»
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball