Un incendi ha calcinat aquest dilluns a la matinada la planta baixa d'una casa de tres plantes de Torà (Segarra) sense causar ferits, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els fets s'han produït al voltant de dos quarts de tres a la matinada en un habitatge situat a la Plaça de la Vall, número 35.
El fum ha afectat totalment la segona i la tercera planta, mentre que les golfes ho han estat lleument. La casa del costat, situada al número 34, ha resultat afectada per la temperatura i la número 36 pel fum. Unes dues hores més tard, el foc s'ha donat per extingit. Tot i que no ha causat ferits, s'ha demanat al la família que resideix a l'habitatge que fos desallotjada i passés la nit fora de casa. Fins al lloc, s'hi han desplaçat vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat.
Crema totalment la planta baixa d'una casa de Torà sense causar ferits
Els habitatges veïns han resultat afectats per l'alta temperatura i el fum
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2016 a les 19:02
Actualitzat el 15 de febrer de 2016 a les 19:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball
-
Cultura i Mitjans Els Catarres, Roger Mas i Lluís Llach s’uneixen per oferir una versió acústica de «País estrany»