
La solsonina Cristina Ribera ha estat elegida nova Pubilla de Solsona després d'agafar el relleu de Berta Plans.
Després de passar les proves d'accés a pubilla que han tingut lloc avui al migdia, a l'Ajuntament de Solsona, el veredicte ha proclamat Cristina Ribera com a nova Pubilla de la Ciutat de Solsona. Ribera rebrà la banda de pubilla, de manera oficial, el proper 8 de setembre durant la celebració de la Festa Major de Solsona. Unes proves d'accés a pubilla que han comptat només amb tres candidates al títol, la qual cosa fa que cada any siguin menys les joves solsonines que volen aspirar a ser Pubilles de Solsona.
Com a Donzelles d'Honor s'han proclamat Raquel Anglarill i Núria Riu que representaven el Club Esportiu Arrels i el Club de Bàsquet Solsona respectivament. Cristina Ribera, en canvi, es presentava a títol personal.
Cristina Ribera va néixer a Solsona el 14 d'octubre del 1994. Enguany ha cursat 2n de Batxillerat a l'Institut Francesc Ribalta de Solsona després de viure, durant un curs sencer, a Àustria. Una vegada passada la selectivitat i les notes de tall, Ribera ha entrat a la carrera de Traducció i Interpretació de l'alemany i el rus.