
David Guitart rebent el premi de mans de la presidenta del Consell Comarcal Foto: Consell Comarcal Solsonès

Josep Teixidó, rebent el segon premi Foto: Consell Comarcal Solsonès

Victor Pisa s'ha emportat el tercer premi Foto: Consell Comarcal Solsonès
"Buscant la llum", de David Guitart, s’emporta el primer premi. "Voltant el Castell", de Josep Teixidó i "Tot passejant!" de Víctor Pisa, segon i tercer premi, respectivament
Les fotografies havien de tractar exclusivament dels corriols del Solsonès, per la qual cosa s’havia de fer constar, de forma expressa, l’indret on van estar realitzades.
Així mateix, qui vulgui veure els treballs guardonats podrà visitar l’exposició al mateix edifici del Consell Comarcal, del mateix 2 de desembre fins el dia 7 de gener de 2018.
El jurat, format per fotògrafs professionals de la comarca, ha seleccionat els tres guanyadors als quals se'ls ha concedit un premi de 150, 100 i 50 euros, respectivament, més un diploma que els acrediti com a guanyadors del concurs.

"Buscant la llum", de David Guitart

"Voltant el Castell", de Josep Teixidó

"Tot passejant!" de Víctor Pisa