El Comte de l'Assaltu fent l'assaig del ballet davant la mirada del públic. Foto: Ramon Estany
Aquest dissabte 5 de febrer s'ha donat el tret de sortida als assajos dels ballets del Carnaval de Solsona. L'escenari per primera vegada ha estat la plaça de davant la Sala Polivalent, on s'hi han congregat balladors i públic majoritàriament infantil que amb els seus pares han gaudit d'un primer tast del Carnaval al ritme i el so dels seus ballets. El públic encuriosit ha pogut veure com els balladors practicaven els ballets del Comte de l'Assaltu, el Tòful nano, els nans, la Vaqueta i la resta d'elements folklòrics.
Fins ara, els ballets es feien a la plaça del Consell Comarcal, però el nou escenari (dins la sala polivalent) també acollirà el Ball d'Assaig, el 26 de febrer, i diverses activitats per a la mainada com els tallers infantils, el concurs de disfresses de la mainada o el ball dels jubilats.
El Carnaval de Solsona comença els assajos dels ballets
Cultura i Mitjans
Enguany l'escenari és la plaça de davant la Sala Polivalent
ARA A PORTADA
-
Esports Laia Gilibets puja al podi de la Marató de Boumort amb una brillant tercera posició Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Concert Solidari de Solsona reuneix 500 persones i recapta 6.800 euros per a projectes socials Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans El Centre d'Estudis Lacetans visita el jaciment dels Estinclells Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
05 de febrer de 2011 a
les 18:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El fotògraf de Solsona Eloi Falp és distingit amb un accèssit al Premi Miravisions de Fotoperiodisme
-
Cultura i Mitjans
La Companyia Elèctrica Dharma fa vibrar Sant Climenç amb un concert intens i proper
-
Cultura i Mitjans
El Carnaval de Solsona 2027 s’emetrà en directe per 3Cat i obre noves vies de participació ciutadana
-
Cultura i Mitjans
Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
-
Cultura i Mitjans
La solsonina Emma Fraxanet, guardonada en la categoria Revelació dels Premis DonaTIC 2026
-
Cultura i Mitjans
L'escriptora Mò Bertran presenta a Solsona el llibre «Mai més serà dimecres»
