Aquest cap de setmana, el Castellvell d'Olius celebra la tradicional festa del Roser. Els actes s'iniciaran el dissabte 4 de maig amb la commemoració del 20è aniversari de la Vetlla del Castellvell.
A les 9 del vespre, es farà una Vetlla amb eucaristia, presidida per Xavier Poch, pare superior del Miracle, acompanyada pel grup Orenetes.
Per qui vulgui venir a peu, es sortirà a les 8 del vespre de davant de la font del Passeig.
Les Tremendines recitaran poemes a la Verge. Tothom queda convidat. I les qui porten el nom de la Verge no hi poden faltar.
En finalitzar la missa-vetlla, es repartirà ramets de romaní i hi haurà coca per a tothom.
El diumenge 5 de maig, la festa es reemprendrà a 1/4 de 12 del migdia, amb una traca que donarà pas a la Eucaristia presidida per Antoni Balcells i cantada per la Coral Estel de Sant Jordi.
En finalitzar la Missa, benedicció del terme i repartiment de coca.
El Castellvell celebra la tradicional Festa del Roser
Dissabte 4 i diumenge 5 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2019 a les 21:53
Actualitzat el 03 de maig de 2019 a les 22:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llobera organitza una conversa literària al voltant del llibre "La nena del cafè Norat"
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca Carles Morató de Solsona impulsa tres nous clubs de lectura el primer semestre de l’any
-
Cultura i Mitjans
S'obre la convocatòria del concurs de cartells pel FeMAP 2026
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona presenta la marca del projecte Solsonianes
-
Cultura i Mitjans
«El Foraster» comença nova temporada a Pinós, al Solsonès
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona programa dues noves activitats per fomentar la cultura de la privacitat digital
