El Centre Excursionista del Solsonès ha fixat el 24 de maig per la 33a Caminada popular de Solsona, amb dues opcions de ruta: una de 12 quilòmetres i una altra de 17,5. L’organització afirma que hi haurà "vistes espectaculars en un any d’aigua com aquest".
Cada edició estrena un camí per explorar àrees de Solsona i voltants. Tot i que no s’ha fet públic el traçat concret, el recorregut d’enguany recorrerà corriols i espais com Sant Bartomeu i la Llera.
Qui hi prengui part tindrà l’alternativa d’una ruta breu o una de més llarga. El preu d’inscripció és de 8 euros, amb accés sense cost per a les persones sòcies. L’organització facilitarà avituallaments, però es demana portar got propi. La jornada rep suport de l’Ajuntament de Solsona i la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya. L’horari previst és de les 8 del matí a la 1 del migdia.
El Centre Excursionista del Solsonès impulsa la 33a Caminada popular de Solsona
L’activitat proposa dos trajectes de 12 i 17,5 quilòmetres i rep suport de l’Ajuntament de Solsona i la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya
- Cartell
ARA A PORTADA
-
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat destinat a lloguer social Redacció
-
Neix la xarxa «Aquí, pots» d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència Redacció
-
-
Uns cinquanta fidels de Solsona, Cardona i Pinós viuen amb emoció la Vetlla amb el Papa Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
20 de maig de 2026 a
les 17:55
Actualitzat el
25 de maig de 2026 a les
11:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Vall de Lord commemora el quart de segle del Casal l’Estaca amb una jornada cultural i festiva
-
Cultura i Mitjans
Corpus a Solsona: tradició, reivindicació social i participació ciutadana sota un sol intens
-
Cultura i Mitjans
Solsona serà escenari del concert especial de Marc Anglarill pels 15 anys de trajectòria
-
Cultura i Mitjans
Programa d'actes de la diada de Corpus a Solsona
-
Cultura i Mitjans
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu el 10 de juny
-
Cultura i Mitjans
La Casa Gran del Miracle conclou la seva reforma amb suport dels fons Next Generation
