La proposta del Cicle Gaudí de l'abril és 'La maternal', de Pilar Alomero, un film protagonitzat per la barcelonina de 14 anys Carla Quílez que mostra la cursa vital de les mares adolescents.
Al film La maternal, la Carla, interpretada per la barcelonina Carla Quílez, és una jove rebel que es queda embarassada amb 14 anys i que es veu obligada a ingressar a un centre per a mares menors d'edat. Ella i les seves companyes, junt amb els seus nadons, s'enfrontaran al nou món d'adults per al qual no han tingut temps de preparar-se. Aquest drama, escrit i dirigit per l'aragonesa Pilar Palomero, i que es va endur el premi a la millor interpretació al Festival de Sant Sebastià, és l'aposta d'abril del Cicle Gaudí, que es pot veure el divendres 28 a les 21.30 h al teatre comarcal.
L'entrada general val 4,5 euros, però hi ha descomptes per a diversos col·lectius (carnet Solsonès Jove, Carnet Jove, socis de la Federació d'Ateneus de Catalunya, Apropa Cultura...). Les entrades es poden comprar en línia a la plataforma Entradessolsones i, presencialment, a taquilla a partir de 30 minuts abans de la projecció.
El Cicle Gaudí a Solsona és fruit d'un conveni de col·laboració entre l'Acadèmia del Cinema Català i la regidoria de Cultura per potenciar el cinema produït al nostre país i enriquir l'oferta cultural de la ciutat al llarg de l’any, tot apropant al públic solsoní produccions recents del circuit estable de cinema català.
El Cicle Gaudí porta a Solsona «La Maternal»
Divendres, 28 d'abril a les 21:30 h al Teatre Comarcal
ARA A PORTADA
-
Prop d'una vuitantena de persones participen en les XVI Jornades de Sant Galderic a la Coma i la Pedra Redacció
-
Inicien una campanya de micromecenatge per a l’edició d’un llibre divulgatiu sobre els boscos Ramon Estany Montanyà
-
El Solsonès s’uneix per mostrar solidaritat amb el poble palestí en un acte benèfic ple de música i cultura. Redacció
-
-
Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 18:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El pòdcast Llegir acomiada l’any a Solsona amb Joel Díaz i Marc Giró
-
Cultura i Mitjans
Agustí Busom presenta a Solsona el seu llibre «Apuntaires»
-
Cultura i Mitjans
L'obra «Embolica que fa fort!», de la UBIC, es torna a representar aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
El Festival TRAU porta a Solsona «Un respir», a càrrec de La Passatgera
-
Cultura i Mitjans
La Coma i la Pedra acollirà les XVI Jornades de Sant Galderic aquest dissabte 25 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca solsonina acull una activitat de contacontes per a infants de 0 a 3 anys
