La Banda de l'Escola Municipal de Música. Foto: Ramon Estany
El tradicional concert de la Fira que amenitza el cafè de la tarda del diumenge va comptar amb la Banda de l'Escola Municipal de Música de Solsona, que va una audició de temes musicals i bandes sonores en l'escenari de la Sala Polivalent i davant d'unes 300 persones.
El temes que va interpretar la banda van ser sintonies de pel·lícules clàssiques i modernes, i l'arranjament de "La Festa Major de Solsona" de R. Pujol i Llanas, i "La Geganta del Manel" de J. Roure, ambues orquestrades per Albert Fontelles.
Unes 300 persones van assistir al cafè Concert de la Fira. Foto: Ramon Estany
El concert de la Fira té so de Banda
Unes 300 persones van assistir al cafè Concert de la Fira
ARA A PORTADA
-
Lucia Garcia, millor nota de la selectivitat a Lleida: «L'esforç ha valgut la pena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
La Flama del Canigó arribarà a Solsona amb un recorregut festiu pels carrers del nucli antic Redacció
-
Així és com la Flama del Canigó es distribueix per Catalunya per encendre els focs de Sant Joan Redacció
Publicat el
15 de maig de 2011 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llobera oferirà un nou ZUB el proper 27 de juny a les 6 de la tarda
-
Cultura i Mitjans
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres urgents per consolidar el campanar de l’església parroquial
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
Torna Crazy Evolution després de més d'una dècada
-
Cultura i Mitjans
Concert-assaig de l’Orquestra Jezz Club divendres al barri de la Cabana d’en Geli
