El Consell Comarcal torna a muntar una parada de llibres per Sant Jordi

S’exposaran llibres del seu fons al pati gòtic i tothom qui ho vulgui en podrà agafar exemplars

  • La parada dels llibres, l'any passat
Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 17:45

Vist l’èxit de les darreres edicions, a partir d’aquest dimecres i durant tota la setmana, el Consell Comarcal del Solsonès posarà a disposició de la ciutadania, de forma totalment gratuïta, llibres del seu fons bibliogràfic.

L’exposició estarà ubicada al pati gòtic del Consell. El dia de Sant Jordi es podrà visitar a partir de les deu del matí, mentre que la resta de dies estarà disponible de vuit del matí a tres del migdia. Tothom qui ho desitgi hi podrà venir abuscar-ne exemplars.

El fons bibliogràfic del Consell Comarcal inclou obres relacionades amb el Solsonès, publicacions del Seminari d’Història, llibres sobre tradicions i exemplars d’autors locals. Amb aquesta iniciativa es vol posar la cultura a l’abast de tothom i donar difusió a les publicacions vinculades a la comarca.