El dinar popular de la Plaça de Sant Roc i rodalies aplega uns 60 assistents

Publicat el 17 d’agost de 2016 a les 08:02

La Missa a la capella de Sant Roc ha estat presidida per Mn. Tollar Foto: Ramon Estany

La Plaça de Sant Roc i carrers propers ha celebrat aquest dimarts la seva diada en honor a Sant Roc.
Els actes s'han iniciat a les 10 del matí amb una Missa a la capella de la Plaça, que ha estat presidida pel rector de Solsona, Mn. Lluís Tollar. No hi ha faltat el cant als goigs de Sant Roc, i la veneració de la seva relíquia, curosament guardada a la capella.  En sortir de la Missa, l'organització ha repartit coca i xocolata per a tothom i una engrescada txaranga ha interpretat un passacarrers animat al voltant de la Plaça.
A les 2 del migdia, unes 60 persones s'han congregat al Dinar popular, consistent en amanida, Gran paellada d'arros de muntanya, postres, pa i beguda.
L'ambientació musical ha anat a càrrec de la supertxaranga BATXARANGA i els nens del LRC, que fins i tot han passejat pels carrers de Solsona amb la seva animació musical.

El dinar s'ha fet al mig de la Plaça de Sant Roc Foto: Ramon Estany

 

Servint la gran paella popular Foto: Ramon Estany

A la tarda, la txaranga ha passejat pels carrers de Solsona amb la seva animada música Foto: Ramon Estany

Molt jovent a la taula Foto: Ramon Estany

Per esmorzar, coca i xocolata Foto: Ramon Estany

L'ambientació musical ha anat a càrrec d'una txaranga Foto: Ramon Estany