Aquest diumenge, 22 de novembre, es commemora la diada de santa Cecília, patrona de la música; des del Museu es volen afegir a la celebració amb aquesta imatge.
A la col·lecció etnogràfica del Solsonès conserven la corneta amb què, ja fa una tira d’anys, s’anunciaven les crides del pregoner. En cert moment, les solsonines i els solsonins havien arribat a sentir tres tocs de crida diferents : la crida de l’alcalde, la crida sindical i la crida corrent. Avui només s’entona la de l’alcalde el dissabte de Corpus i el dia 7 de setembre al llarg de sengles passacarrers, però la tonada d’avui no és ben bé la de la partitura!
ARA A PORTADA
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 21 de novembre de 2020 a les 23:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escolania i el Cor Juvenil del Misteri d'Elx i ofereixen un concert a la Catedral de Solsona
-
Cultura i Mitjans Anaïs Vila presenta la gira 'Ara sempre' a Solsona
-
Cultura i Mitjans La Cobla Juvenil Ciutat de Solsona celebra els 30 anys amb un concert conjunt amb la Sant Jordi-Ciutat de Barcelona
-
Cultura i Mitjans La Beca Llavor 2026 concentra l'ajut en una única proposta i n'amplia la dotació a 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans Les Fourchettes posen veu al tret de sortida dels concerts d'estiu a Solsona
-
Cultura i Mitjans Solsona arrenca el cicle de concerts d'estiu «A capella!» amb Les Fourchettes