El Plaça Major arrenca des de la Fira del Bolet amb un monogràfic sobre el pubillatge solsoní
L’espai informatiu mensual Plaça Major inicia les emissions de la temporada aquest dissabte i s’emetrà des de davant de l’Ajuntament de Solsona i en plena edició de la 12a Fira del Bolet.
ARA A PORTADA
-
-
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou Redacció
-
El Centre Sanitari del Solsonès reforça l’equip d’infermeria i impulsa un nou model assistencial Redacció
-
-
L’excel·lència en la recerca de l’Institut Francesc Ribalta de Solsona torna a ser premiada per la Generalitat Redacció
Publicat el
18 d’octubre de 2019 a
les 19:00
Actualitzat el
18 d’octubre de 2019 a les
19:08
En aquesta ocasió, el programa estarà dedicat al pubillatge solsoní amb motiu del seu cinquantè aniversari i també del certamen de proclamació de l’hereu i la pubilla de Catalunya 2019 que tindrà lloc a Solsona el cap de setmana que ve. Dissabte a partir de les 11 del matí començarem parlant amb els actuals representants del pubillatge solsoní, Maria Ramonet i Ferran Castells, també l’hereu i la pubilla de Catalunya sortint, Albert Colell i Laura Algué, i l’expubilla de Solsona i de Catalunya Anna Montraveta. A la segona part del programa analitzarem com ha evolucionat aquesta tradició amb algunes de les pubilles de les últimes cinc dècades. Finalment, la presidenta de l’Associació del Pubillatge Solsoní, Berta Plans, i membres de la junta de Foment de les Tradicions Catalanes, ens avançaran els detalls del certamen nacional del proper cap de setmana.
Fira del Bolet
A partir de les 12, ens centrarem amb la Fira del Bolet de la mà del seu director, Joan Codina, i el coordinador, Pere Obiols. Laia Espasa, de Molsa Toleràncies, ens explicarà com cuinar bolets amb els més petits. Finalment, Raimon Passada, de l’Associació Blue Events, revelarà tots els detalls del 2n SolsBirraFest, que se celebra paral·lelament a la Fira del Bolet. Aquest programa especial del Plaça Major d’una hora i mitja des del carrer el podreu seguir a través del 107.5 de la FM, de www.solsonafm.cat, i dels nostres comptes a Twitter i Instagram. Qui no pugui sentir-ho en directe, podrà escoltar-ne la repetició dimecres vinent també a les 11 del matí.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una norantena d’alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures a La Carral
-
Cultura i Mitjans
La Catalunya Central celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una ruta pel nucli antic de Solsona
-
Cultura i Mitjans
El teatre comarcal de Solsona recupera l'humor d'Eugenio amb «Tribut al geni»
-
Cultura i Mitjans
El podcast «Llegir» porta a Solsona Irene Pujadas i Òscar Andreu
-
Cultura i Mitjans
Jezz Club porta a Solsona el guitarrista Dan Peralbo
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona mostra l'exposició «Colors, escrits: diàlegs entre artistes i poetes»
