El Pop torna a Solsona el 17 de juliol
El Carnaval de Solsona, la Colla Gegantera del Carnaval de Solsona i l'associació Amisol s'uneixen per promoure una festa més inclusiva.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2021 a les 09:41
La recuperació del Pop és el tret de sortida d’una iniciativa de l’associació Amisol, la qual té com a objectiu fomentar un Carnaval de Solsona per a tothom.
La figura del Pop va ser creada l’any 1977, i va ser una de les primeres figures festives del Carnaval. Era una peça de grans dimensions i difícil de portar.
En canvi, el nou Pop serà un gegant simpàtic, lleuger i acollidor que permetrà a qualsevol persona portar-lo i participar de forma inclusiva als diversos actes del Carnaval de Solsona.
Aquesta figura s’incorporarà al seguici geganter del Carnaval de Solsona el proper 17 de juliol.
Aquesta diada constarà de diversos tallers i activitats durant tot el matí, un dinar popular per a totes aquelles persones que s’hagin inscrit prèviament a l’esdeveniment i, ja començada la tarda, prendrà lloc l’esperada presentació del nou element, també amb reserva prèvia.
Cal posar en valor que el Carnaval de Solsona passarà a ser el primer de tot el territori que tindrà com a propi un element d’aquestes característiques.
És per això que us encoratgem a totes i a tots a seguir activament les xarxes socials del Carnaval de Solsona (@carnavalsolsona), de la Colla Gegantera del Carnaval de Solsona (@collageganteracarnavalsolsona) i de l’associació Amisol (@amisol.solsona) per tal de descobrir totes les sorpreses que us tenim preparades per la diada, així com la reserva d’entrades per als actes.
Ens emociona cridar pels quatre vents que, el nostre, és un Carnaval per a la gent, de la gent i per a tothom!
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Concert de Nàutik's
-
Cultura i Mitjans El cuiner Jordi Roca i la soprano Raquel Andueza participaran en una taula rodona a Solsona
-
Cultura i Mitjans Pep Divins presenta la segona edició de «El llevat de la vida»
-
Cultura i Mitjans Fan una crida per crear un club de lectura radiofònic a Solsona