El Pop torna a Solsona el 17 de juliol
Cultura i Mitjans
El Carnaval de Solsona, la Colla Gegantera del Carnaval de Solsona i l'associació Amisol s'uneixen per promoure una festa més inclusiva.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Els Diables de la Xera passen amb nota la prova de foc del correfoc a la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Solsona: un home arrestat després d'una persecució al serraller durant un desnonament judicial Ramon Estany Montanyà
-
Successos Actuació coordinada dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Solsona davant d’incidents difosos a les xarxes Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans L'artista barceloní JOMA, resident al Solsonès, rep el reconeixement de l’Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya Ramon Estany Montanyà
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
Publicat el
20 de juny de 2021 a
les 09:41
La recuperació del Pop és el tret de sortida d’una iniciativa de l’associació Amisol, la qual té com a objectiu fomentar un Carnaval de Solsona per a tothom.
La figura del Pop va ser creada l’any 1977, i va ser una de les primeres figures festives del Carnaval. Era una peça de grans dimensions i difícil de portar.
En canvi, el nou Pop serà un gegant simpàtic, lleuger i acollidor que permetrà a qualsevol persona portar-lo i participar de forma inclusiva als diversos actes del Carnaval de Solsona.
Aquesta figura s’incorporarà al seguici geganter del Carnaval de Solsona el proper 17 de juliol.
Aquesta diada constarà de diversos tallers i activitats durant tot el matí, un dinar popular per a totes aquelles persones que s’hagin inscrit prèviament a l’esdeveniment i, ja començada la tarda, prendrà lloc l’esperada presentació del nou element, també amb reserva prèvia.
Cal posar en valor que el Carnaval de Solsona passarà a ser el primer de tot el territori que tindrà com a propi un element d’aquestes característiques.
És per això que us encoratgem a totes i a tots a seguir activament les xarxes socials del Carnaval de Solsona (@carnavalsolsona), de la Colla Gegantera del Carnaval de Solsona (@collageganteracarnavalsolsona) i de l’associació Amisol (@amisol.solsona) per tal de descobrir totes les sorpreses que us tenim preparades per la diada, així com la reserva d’entrades per als actes.
Ens emociona cridar pels quatre vents que, el nostre, és un Carnaval per a la gent, de la gent i per a tothom!
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca Carles Morató de Solsona proposa una trobada amb l’obra d’Antoni París i Núria Montoriol
-
Cultura i Mitjans
ACTUA organitza un cicle d'activitats de pensament crític, cultura i sostenibilitat a Solsona, Torà i Pinós
-
Cultura i Mitjans
Veïns de Castellar de la Ribera accedeixen a espais restringits del Museu de Solsona en una jornada dedicada al patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Més de 2.000 persones gaudeixen de les activitats de «Riner és cultura»
-
Cultura i Mitjans
La catedral de Solsona vibra amb el XXVIII Festival d’Orgues de Ponent i del Pirineu
-
Cultura i Mitjans
El solsoní Raül Garrigasait llegí la glossa de la commemoració de la Diada a Solsona
