Els concerts de l'Associació del Mètode Suzuki omplen places i carrers de Solsona

Publicat el 12 de juliol de 2018 a les 16:09
Actualitzat el 13 de juliol de 2018 a les 07:27

 


L'Associació del Mètode Suzuki, que torna a Solsona per segon any per celebrar el seu curs d'estiu, obre els concerts d'alumnes i professors al conjunt de la població."Solsona Sona" és el nom del curs d'estiu que organitza a Solsona l'Associació del Mètode Suzuki de Catalunya i que presenta una sèrie d'actuacions obertes al públic en general i d'entrada lliure. Es repartiran entre les places Major i de Ramon Llumà, l’Escola Municipal de Música i el Teatre Comarcal.

Concert de benvinguda: dimecres 11, a les 19.30 a la plaça Major
Concerts de solos. Alumnes de violí, violoncel i guitarra: dijous 12 i divendres 13, a les 12.45 i 16.45 h, a l'Escola Municipal de Música
Concert d'alumnes: divendres 13 a les 19 h, a la plaça de Ramon Llumà
Mostra de dansa, orquestra i violoncel: dissabte 14 a les 19 h, al Teatre Comarcal
Concert de cloenda. Alumnes i professors de violí, guitarra i piano: diumenge 15 a les 12.30 h, al Teatre Comarcal

El mètode Suzuki d’aprenentage musical, creat pel violinista i pedagog japonès Shinichi Suzuki a mitjans del segle XX, dona un paper clau als pares per motivar l’infant. Conegut també com l’educació del talent, parteix de la idea que, igual com passa amb l’aprenentatge de la llengua materna, si els infants s’envolten d’una manera idèntica dels sons musicals, poden desenvolupar l’habilitat en la música.