Els premis literaris de Solsona, organitzats per Òmnium Solsonès, celebraran la 13a edició amb l’acte de lliurament dels Drac de poesia i prosa. En aquesta ocasió es tornaran a celebrar a la sala polivalent, ja es va fer a l’octubre amb la darrera edició, per disposar d’un major aforament i complir amb les mesures de seguretat i prevenció covid-19. Els premis compten amb la col·laboració de l’Ajuntament, el Consell Comarcal i la UBIC. El guardonats rebran la dotació econòmica i una cua de pedra obra del joier solsoní Vicenç Jané.
En l’acte hi participaran els solsonins Camerino 2.0 i Júlia Xandri a l’hora d’iniciar l’acte, a continuació es farà l’entrega dels premis Sambori de literatura jove i els dos guardons dels Drac. Per a la segona part Òmnium Solsonès ha escollit aquest any una artista de futur, però que ja s’ha anat fent un lloc en l’escena musical del nostre país, es tracta de la bagenca Anaïs Vila. Ens oferirà un recital amb la seva banda i presentarà el seu darrer disc Contradiccions (2020).
Ja podeu adquirir les vostres entrades a premisdrac.cat o bé a taquilla una hora
abans de l’espectacle.
Els Premis Drac portaran literatura i música a Solsona el proper 24 d'abril
El proper dissabte 24 d’abril, a les 7 del vespre, torna la gala dels Drac.
Publicat el 14 d’abril de 2021 a les 22:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Xavier Mas Craviotto presenta a Solsona el llibre «Animals inexpressius»
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans
Alba Bernadó omple a vessar la Biblioteca de Solsona en la presentació del conte infantil «Odette, la petita cuca de llum»
-
Cultura i Mitjans
Solsona celebra aquest diumenge un Sant Antoni de primavera
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona proposa una nova sessió de recomanacions de llibres infantils i juvenils
-
Cultura i Mitjans
Torna el Litenatura, la proposta cultural per celebrar Sant Jordi a Sant Llorenç de Morunys
