A Gàmbia vam celebrar el #9N amb una votació simbòlica! Avui a Catalunya ja ho hem fet de veritat! pic.twitter.com/z58kW8VxIL
— Txarango (@txarango) November 19, 2014
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2014 a
les 21:59
El 9-N va enganxar els Txarango en plena aventura africana. Per aquest motiu van improvisar una urna i van "votar" des de Gàmbia. Ara, després de tornar a Catalunya, no han perdut l'ocasió d'afegir-se al procés de participació sobre el futur polític del país aprofitant les dues setmanes de marge pels que el 9-N no van poder exercir el dret a vot. "A Gambia vam celebrar el 9-N amb una votació simbòlica! Avui a Catalunya ja ho hem fet de veritat!", han explicat a través de les xarxes socials.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llobera oferirà un nou ZUB el proper 27 de juny a les 6 de la tarda
-
Cultura i Mitjans
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres urgents per consolidar el campanar de l’església parroquial
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
Torna Crazy Evolution després de més d'una dècada
-
Cultura i Mitjans
Concert-assaig de l’Orquestra Jezz Club divendres al barri de la Cabana d’en Geli
