La Banda de l'Escola Municipal de Música durant l'actuació. Foto: Ramon Estany
La Banda de l'Escola Municipal de Música de Solsona oferí el passat diumenge 3 d'abril al Teatre Comarcal la segona actuació del seu segon cicle de concerts. Interpretà obres de Hans Zimmer, Doran Furlano, Jacob Maan, John Barry, Lennon i Mc. Cartney i Ralph Ford.
També interpretaren els pasdobles: "La Festa Major de Solsona" de Ramon Pujol i Llanas, i "La Geganta del Manel" de Joan Roure Jané reorquestrats per a banda gran per Albert Fontelles i Ramonet.
Els quaranta músics que van pujar a l'escenari van rebre un generós aplaudiment per part de les 200 persones que van omplir el Teatre i van gaudir amb la interpretació de les peces musicals, particularment les adaptacions per a orquestra dels pasdobles de la Festa Major, un projecte musical que tindrà continuitat amb properes reorquestracions de la resta de temes festius.
Embadalits amb els pasdobles reorquestats de la Festa Major
La Banda de l'Escola Municipal de Música de Solsona oferí la segona actuació del seu segon cicle de concerts
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2011 a
les 22:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'església de Sant Martí del Castell de Lladurs serà l'escenari de presentació de la revista Oppidum
-
Cultura i Mitjans
Torà celebra una nova edició del Mercadal el divendres 3 d’abril
-
Cultura i Mitjans
Jazz lunar en dissabte Sant a Solsona
-
Cultura i Mitjans
Solsona obre la convocatòria d’ajuts de Cultura d’enguany
-
Cultura i Mitjans
El Cant de la Passió a càrrec de l’Orfeó
-
Cultura i Mitjans
Francesc Ester, nou president de l'associació d'amigues i amics del Cine París de Solsona
