La Banda de l'Escola Municipal de Música durant l'actuació. Foto: Ramon Estany
La Banda de l'Escola Municipal de Música de Solsona oferí el passat diumenge 3 d'abril al Teatre Comarcal la segona actuació del seu segon cicle de concerts. Interpretà obres de Hans Zimmer, Doran Furlano, Jacob Maan, John Barry, Lennon i Mc. Cartney i Ralph Ford.
També interpretaren els pasdobles: "La Festa Major de Solsona" de Ramon Pujol i Llanas, i "La Geganta del Manel" de Joan Roure Jané reorquestrats per a banda gran per Albert Fontelles i Ramonet.
Els quaranta músics que van pujar a l'escenari van rebre un generós aplaudiment per part de les 200 persones que van omplir el Teatre i van gaudir amb la interpretació de les peces musicals, particularment les adaptacions per a orquestra dels pasdobles de la Festa Major, un projecte musical que tindrà continuitat amb properes reorquestracions de la resta de temes festius.
Embadalits amb els pasdobles reorquestats de la Festa Major
La Banda de l'Escola Municipal de Música de Solsona oferí la segona actuació del seu segon cicle de concerts
ARA A PORTADA
-
L’infantil femení del CB Solsona, campiones de lliga després d’una temporada d’esforç i creixement Redacció
-
-
-
El Solsonès impulsa una nova edició del «Sant i Sidra» amb música en directe i gastronomia local Redacció
-
La Fira de Sant Isidre creix fins als 140 expositors, més d’un 10 per cent més que l’any passat Redacció
Publicat el
05 d’abril de 2011 a
les 22:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Institut de Solsona acull un nou cicle de xerrades Mosaic centrat en la música i la natura
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona programa tres activitats per a la primera infància i embarassades
-
Cultura i Mitjans
Projecció de «Trobar el lloc» a Solsona
-
Cultura i Mitjans
Eduard Gener presenta «Cardener» a Solsona
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona organitza un espectacle familiar, la presentació de Solsonianes i portes obertes
-
Cultura i Mitjans
És presenta a Solsona «La Mort i els seus amants» i tres altres llibres de Joma
