El barri de Sant Serapi, format per la Plaça Major de Solsona i carrers adjacents, celebra aquest dimarts 18 d'agost la seva festivitat patronal.
Els actes s'iniciaran a les 10 del mat´i amb una Missa a la Catedral. En sortir, esmorzar amb coca, llonganissa i barreja.
A les 6 de la tarda, jocs infantils i xocolatada (cal portar la tassa).
I a 2/4 de 10 de la nit, Sopar de ve¨ins a la Plaça Major amb bingo i xerinola.... (cal apuntar-se a Cal Verdaguer fins el dia 16. Preu 7 euros)
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2015 a les 10:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els aniversaris de la biblioteca i la ràdio solsonines, tema del desè concurs de punts de llibre de la Carles Morató
-
Cultura i Mitjans Els dies 17 i 18 de maig, el Museu de Solsona celebra el Dia Internacional dels Museus
-
Cultura i Mitjans Joventut Solsonina ja posa a la venda les entrades pel Bestiari Fest
-
Cultura i Mitjans Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"
-
Cultura i Mitjans Joan Sorribes i Maite Teixidó, de l'associació Down Lleida, tanquen el cicle de xerrades de l'Institut Francesc Ribalta obertes a tothom
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració del conjunt d'altar romànic de Sant Andreu de Sagàs, un dels pocs que s’han preservat fins avui