El nucli de la Serra de Sant Climenç, a Pinell de Solsonès, celebra aquest cap de setmana la seva festa major.
Els actes s'iniciaran el dissabte 31 de maig a les 6 de la tarda amb l'actuació dels Castellers de Solsona i els Margeners de Guissona. Tot seguit, torrades i botifarra per sopar i ball amb Charli Music. Hi haurà bingo a la mitja part.
El diumenge 1 de juny a les 12 del migdia, es celebrarà una Missa solemne a la capella de Sant Ció. Repartiment del pa i pica-pica. I a les 7 de la tarda, gran ball amenitzat pel grup musical CRYSTAL. Hi haurà servei d'entrepans, bingo i sorteig d'una panera.
La comissió de festes és reserva el dret de modificar el programa sense previ avís. Exceptuant la missa, tots els acteses realitzaran a la Sala Polivalent de Sant Climenç.
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Societat Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
Publicat el
29 de maig de 2014 a
les 16:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Llibreria Casa Rotxé recupera un antic local de Peramola per convertir-se en un referent de poesia al Pirineu
-
Cultura i Mitjans
Territori de Masies acomiada l’agost amb un berenar al capvespre i la 10ena edició de la Vesprada de Claret
-
Cultura i Mitjans
Solsona obre la capella de Sant Roc només un cop l’any, patrimoni religiós singular
-
Cultura i Mitjans
L’Espontani torna a Cases Altes amb una tarda de música i natura
-
Cultura i Mitjans
La Casa Gran del Miracle obre amb horaris renovats i visites a demanda després de la rehabilitació
-
Cultura i Mitjans
Séptimo A retorna als escenaris
