Fira del Bolet i el Boletaire a Solsona i Festa de les Noies a Ardèvol
Agenda d'actes al Solsonès
ARA A PORTADA
-
Un muntatge inspirat en Antoni Gaudí guanya el concurs de pessebres de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
-
Aquests són els clubs de Solsona que han rebut els ajuts municipals per la promoció de l'esport de l'any 2025 Ramon Estany Montanyà
-
Solsona reunirà una desena de colles a la II Trobada Yule dels gegants Nòrdics de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el 18 d’octubre de 2019 a les 17:30
Dissabte 19 d’octubre
ARDÈVOL (Pinós): 54a FESTA DE LES NOIES. A les 18 h, partit de futbol sala femení. A les 21 h, ball amb Marc Anglarill (hi haurà servei d’entrepans). A partir de les 00.00 h, concert amb Munt Band, INtershow i DJ Virgi. Entrada 5€.
HOTEL MONEGAL (Guixers – Sant Llorenç de Morunys): CICLE DE CONCERTS DE TARDOR. A les 18 h, a càrrec del Cor Jove Amics de la Unió. Més informació: 973492369 – 609773209 – www.monegal.com
SOLSONA: FIRA DEL BOLET I EL BOLETAIRE DEL SOLSONÈS (cal consultar el programa).
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI HISTÒRIC “Solsona Monumental a les 11 h (català) i a les 17 h (castellà) des de l’oficina de turisme – 973482310. VISITA GUIADA AL POU DE GEL a les 12.30 h i a les 18.30 h. VISITA GUIADA AL CAMPANAR DE LA CATEDRAL a les 16 h des de l’Oficina de Turisme. Places limitades. VISISTA “El Quarto dels Gegants” a les 17 h des de l’Oficina de Turisme. VISITA GASTRONÒMICA “Tasta Solsona” a les 18 h des de l’Oficina de Turisme (cal reserva prèvia). Venda d’entrades a http://entrades.turismesolsones.com
Diumenge 20 d’octubre
ARDÈVOL (Pinós): 54a FESTA DE LES NOIES. A les 18 h, representació de l’obra de teatre “El malalt imaginari”, a càrrec del grup de teatre Els Massots.
NAVÈS: FESTA DE SANT GALDERIC, patró dels pagesos catalans. Al matí missa i cant dels goigs a l’església parroquial de Santa Margarida de Navès.
SOLSONA: FIRA DEL BOLET I EL BOLETAIRE DEL SOLSONÈS – www.solsonesfires.cat
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI HISTÒRIC “Solsona Monumental a les 11 h (català) des de l’oficina de turisme – 973482310. VISITA GUIADA AL POU DE GEL a les 12.30 h i a les 13 h.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Torà i Sant Llorenç de Morunys arranquen un cap de setmana de Sant Antoni
-
Cultura i Mitjans
Els Ulls de Clio arranquen la seva cinquena temporada amb programa quinzenal i nova veu
-
Cultura i Mitjans
Llobera organitza una conversa literària al voltant del llibre "La nena del cafè Norat"
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca Carles Morató de Solsona impulsa tres nous clubs de lectura el primer semestre de l’any
-
Cultura i Mitjans
S'obre la convocatòria del concurs de cartells pel FeMAP 2026
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona presenta la marca del projecte Solsonianes
