Actualment, la variable que determina la capacitat competitiva de les empreses és la innovació. La innovació ha estat sempre important, però avui amb el fenomen de la globalització i amb la revolució del coneixement, ha assumit el paper protagonista en la gestió de les empreses. La crisi econòmica en què estem immersos afegeix complexitat al conjunt del sistema econòmic, però també ens ofereix la gran oportunitat de fer un salt endavant en la nostra capacitat innovadora. Avui, gestionar una empresa significa gestionar la innovació.
El Seminari s'estructura en dos mòduls, amb una durada total de 40 hores, que es poden realitzar de manera independent. El primer mòdul, Innovació aplicada, tractarà temes com la identificació d'oportunitats, la creativitat aplicada o els models d'innovació. El segon mòdul, Innovació i comunicació, se centrarà en les eines de comunicació dins de la innovació.
S'adreça a empresaris/àries, directius/ves de petites i mitjanes empreses, professionals autònoms, associacions d'empresaris, tècnics/ques i gerents d'entitats públiques, Agents d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL), entitats sense afany de lucre i qualsevol diplomat/da o llicenciat/da que vulgui especialitzar-se en el camp de la innovació i la comunicació.
El professor és Josep Lluís Sánchez Brugarola, gestor de projectes d'Infonomia, empresa de serveis professionals d'innovació, i Doctor en Ciències Físiques per la National University of Singapore.
Aquesta acció forma part de les accions que es desenvolupen en el marc del Pacte Territorial per a l'Ocupació de les Terres de Lleida 2010-2011 a través del Projecte Impuls Treball i està cofinançada pel Servei d'Ocupació de Catalunya del Departament d'Empresa i Ocupació i el Fons Social Europeu. El seminari és gratuït però cal inscriure's abans del dia 5 de maig a través del correu electrònic teresa.auge@cedricat.cat o al telèfon 973 48 43 20.
Més informació: www.cedricat.cat/wp
Gestió de la innovació i la comunicació al CTFC
Està organitzat amb el suport del CEDRICAT i amb la col·laboració acadèmica de la Universitat de Vic
ARA A PORTADA
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
-
Engeguen al Solsonès una campanya de mecenatge per posar en marxa un obrador de farina ecològica amb molí propi Redacció
-
La Catalunya Central celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una ruta pel nucli antic de Solsona Redacció
-
Publicat el
28 d’abril de 2011 a
les 19:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El teatre comarcal de Solsona recupera l'humor d'Eugenio amb «Tribut al geni»
-
Cultura i Mitjans
El podcast «Llegir» porta a Solsona Irene Pujadas i Òscar Andreu
-
Cultura i Mitjans
Jezz Club porta a Solsona el guitarrista Dan Peralbo
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona mostra l'exposició «Colors, escrits: diàlegs entre artistes i poetes»
-
Cultura i Mitjans
L'ajuntament de Solsona organitza dues noves sessions del Club Atrapahistòries per a infants de 3r a 6è de primària
-
Cultura i Mitjans
El Carnaval de Solsona convoca les reunions de valoració de l’edició 2026
