Teatre: "Homes Revival", de F. Pereira, F Verdés, S. Berbel, J. M. Benet i Jornet
Al Tatrau Teatre (C/ Santa Llúcia, 23)
Les actrius del Grup de Teatre Lacetània Guillermina Dach, Tate Gualdo, Montse Gualdo, Marga Torres i Elis Colell interpreten Homes revival, una nova versió de l'obra, ja representada a Solsona, de Francesc Pereira, Ferran Verdés, Sergi Belbel i Josep M. Benet i Jornet, dirigida per Aleix Albareda. És una conversa entre dones sobre les complicades relacions amb el sexe contrari.
És la darrera producció amb què Lacetània clou el cicle Escenes 2011, que enguany acull el flamant Tatrau Teatre, amb la col·laboració de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Solsona i el Consell Comarcal del Solsonès.
Resten dues funcions, el dissabte 28, a les 10 de la nit, i el diumenge 29, a les 7 de la tarda.
Les entrades, al preu de 10 euros, es poden adquirir a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament i a partir d'una hora abans de l'espectacle, a la taquilla del Tatrau Teatre.
«Homes Revival» repeteix al Tatrau Teatre
Cultura i Mitjans
Dissabte 28 de maig, a les 10 de la nit, i el diumenge 29, a les 7 de la tarda
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans La geganta Sibil·la s'estrena a Manresa i reivindica la memòria de les obreres de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Successos Un tendal en flames obliga a evacuar deu persones d'un edifici al carrer Jaume Costa de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions Ramon Estany Montanyà
Publicat el
26 de maig de 2011 a
les 21:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Solsona repeteix l'experiència de contacontes familiar amb Esteve Guardiola a la Biblioteca Carles Morató
-
Cultura i Mitjans
La Plaça Major de Solsona festeja Sant Serapi
-
Cultura i Mitjans
La Llibreria Casa Rotxé recupera un antic local de Peramola per convertir-se en un referent de poesia al Pirineu
-
Cultura i Mitjans
Territori de Masies acomiada l’agost amb un berenar al capvespre i la 10ena edició de la Vesprada de Claret
-
Cultura i Mitjans
Solsona obre la capella de Sant Roc només un cop l’any, patrimoni religiós singular
-
Cultura i Mitjans
L’Espontani torna a Cases Altes amb una tarda de música i natura
