Jordi Cardona guanya el premi Climent Rollan

El treball titulat "Miratges d'un infant" dóna el premi a l'escriptor d'Ogern

Publicat el 05 de desembre de 2011 a les 21:27
Jordi Cardona agraint el premi rebut Foto: Ajuntament de Calafell

El premi, patrocinat per l’Ajuntament de Calafell, és el XI PREMIS LA MAR DE LLETRES. Dins d’aquesta convocatòria hi havia tres premis:
Premi de poemes de mar, Premi de recerca Climent Rollan i Premi de contes de Nadal

Cardona ha guanyat el Premi de Recerca Climent Rollan, amb l'obra titulada “Miratges d’un infant", un  1r Premi de 400 euros.

L'escriptor d'Ogern ha basat el seu treball en el testimoni personal del seu pare, el context històric de la guerra civil espanyola, i el fet real bàsicament es centra en el camp de presoners que es va instal·lar a Ogern.

 La cerimònia va consistir en un acte senzill el passat dia 4 de desembre, presidit per l’alcalde de Calafell i altres regidors, que es va fer als baixos d’una casa–museu (Casa Barral) que l’Ajuntament té oberta al públic en ple Passeig Marítim de la platja de Calafell.
Els Premis La Mar de Lletres estan organitzats per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Calafell. En l’onzena edició que ha tingut lloc aquest any, s’han presentat un total de 133 treballs: 71 poemes, 47 contes, i 15 treballs de recerca.

D'altra banda, cal afegir que recentment l’editorial Barcanova ha fet una segona edició del llibre de literatura infantil “La increïble Cristina”, que Jordi Cardona va publicar l’any 2007, i que va ser guardonat amb una menció especial en un concurs literari que patrocinava la mateixa editorial Barcanova. 


Foto de grup dels premiats Foto: Ajuntament de Calafell