L'ajuntament de Solsona ha realitzat aquest mes de març el concurs lliure per a la contractació laboral d'un/a bibliotecari/ària per a la biblioteca Carles Morató. En l'esmentat concurs s'hi van presentar 9 aspirants, que després del procès selectiu que va consistir en proves de coneixements lingüístics, presentació i defensa de la memòria i el Pla d’acció de la biblioteca municipal de Solsona per a l’any 2015, línies d’actuació i proposta organitzativa de treball, valoració de mèrits i finalment una entrevista personal.
Al final de tot aquest procès, el tribunal qualificador ha determinat que la puntuació més alta corresponia a ESTER BARNIOL CAROD, de Solsona.
Per la seva part, l'alcalde, David Rodríguez, ha avançat a NacióSolsona que està previst que Barniol iniciï la seva tasca al capdavant de la Biblioteca el proper dilluns 4 de maig.
ARA A PORTADA
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 11 d’abril de 2015 a les 07:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escolania i el Cor Juvenil del Misteri d'Elx i ofereixen un concert a la Catedral de Solsona
-
Cultura i Mitjans Anaïs Vila presenta la gira 'Ara sempre' a Solsona
-
Cultura i Mitjans La Cobla Juvenil Ciutat de Solsona celebra els 30 anys amb un concert conjunt amb la Sant Jordi-Ciutat de Barcelona
-
Cultura i Mitjans La Beca Llavor 2026 concentra l'ajut en una única proposta i n'amplia la dotació a 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans Les Fourchettes posen veu al tret de sortida dels concerts d'estiu a Solsona
-
Cultura i Mitjans Solsona arrenca el cicle de concerts d'estiu «A capella!» amb Les Fourchettes