La Fira de Santa Llúcia de Nàves posarà a prova l'habilitat amb els tractors

Aquest cap de setmana Navès s'omple d'actes amb motiu de la Fira de Santa Llúcia

Publicat el 12 de desembre de 2014 a les 09:56
Actualitzat el 12 de desembre de 2014 a les 10:02
La Fira de Santa Llúcia de Navès arrenca aquest divendres 12 de desembre a les 10 h del vespre, a la Sala d’Esplai, amb l’Il·lusionista KARY-mag que presenta “Senzillament màgia”, un ESPECTACLE DE MÀGIA VISUAL AMB TOCS D’HUMOR ACOMPANYAT DE BONA MÚSICA, on les coses senzilles amb un final previsiblement lògic es converteixen en inexplicables i alhora molt impactants.
 El  Dissabte, 13 de desembre, a les 11 h del matí, a la Capella de Santa Llúcia, Missa, veneració de la relíquia i cant dels Goigs de Santa Llúcia. A les 4 h de la tarda, a la Sala d’Esplai, espectacle infantil “Els contes de la tieta Tin i la tieta Mon”. Contes musicats amb acompanyament de piano, i final de dansa. La tieta Mon representa la tieta viatgera que recull històries i les guarda a la maleta. La tieta Tin l’acompanya al piano, i acaben ballant tots una dansa. Seguidament, coca i xocolata desfeta per a tothom (entrada gratuïta). A 2/4 de 9 h del vespre, a la Capella de Santa Llúcia, MISSA, veneració de la relíquia i cant dels Goigs de Santa Llúcia. I a les 10 h del vespre, a la Sala d’Esplai, CONCERT DE MÚSICA TRADICIONAL DE MUNTANYA amb Randellaires del Ripollès. Entrada: 5 euros. Col·laboració amb La Marató de TV3.
El Diumenge, 14 de desembre, arriba el gruix dels actes de la Fira. A partir de les 9 h del matí, al recinte firal, ESMORZAR DE FIRA: entrepà de botifarra del país o pèsols negres amb cansalada. Beguda a escollir.
Cotxes d’època del Club Motor Clàssic d’Avià. Exposició i venda de Productes Artesans i de Qualitat del Solsonès. Demostració de treballs artesanS. Exposicions a la Sala d’Esplai: de parament de la llar antic, de quadres de punt de creu, de treballs de Patchwork d’Alfonsa Caball, de manualitats de l’Escola Aiguadora, de manualitats i Patchwork de la gent de Navès, i dels “100 anys de l’escola de Navès”.
A les 11 h del matí, a la capella de Santa Llúcia MISSA, veneració de la relíquia i cant dels Goigs de Santa Llúcia. D’11 a 1 h del migdia, al recinte firal, VII TALLER DE DIBUIX INFANTIL i exposició dels exemplars de l’edició anterior.  A partir de les 12 h del migdia, al recinte firal, CERCAVILA MUSICAL a càrrec dels Bombollers de Cervera, TIRADA DE BITLLES CATALANES amb la col·laboració del Club de Jubilats i Pensionistes Estel del Solsonès i PROVES D'AGILITAT AMB TRACTOR (tractor cedit per Tallers Tamesis amb la col·laboració de Maquinària Agrícola Solsona).