La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Promoció Econòmica, ha editat un any més la ‘Guia de Fires de les comarques de Lleida 2015’, que recull tota la informació d’un total de 178 certàmens celebrats a 97 poblacions.
Cal destacar que aquest any es produeix un increment de 17 fires i 5 municipis nous respecte als certàmens celebrats l’any passat.
A més del format paper, la ‘Guia de Fires de les comarques de Lleida 2015’ continua present en format digital reforçant un any més la seva implantació com a aplicació digital gratuïta per als dispositius mòbils.
Durant l’any 2014 es van efectuar 1.104 descàrregues (de les quals 466 eren per dispositius Android, 354 iOS i 284 Windows Phone).
L’objectiu de la guia és donar a conèixer i promocionar l’activitat firal de les comarques lleidatanes, considerada en el seu conjunt una eina important de promoció econòmica del territori, d’identificació dels productes i d’un atractiu afegit a l’oferta turística de la demarcació.
El treball ofereix una descripció completa (nom, lloc i dates de celebració, sector, dades de contacte i característiques) de les fires que tindran lloc a la demarcació. Per sectors destaquen l’alimentari i gastronòmic, amb 45 salons; l’artesà i artístic, amb 36 salons; i el de recreació històrica i tradicions, amb 26.
La nova Guia de Fires de les comarques de Lleida 2015 es presenta amb 17 salons més
Cultura i Mitjans
La Diputació de Lleida promociona l’activitat econòmica a través d’aquesta guia que recull 178 fires en format paper i digital
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Segueix en directe la retransmissió de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La Trobada d'Acordionistes de Solsona reivindica el so tradicional davant de més de 200 persones Ramon Estany Montanyà
Publicat el
04 de febrer de 2015 a
les 21:31
Actualitzat el
04 de febrer de 2015 a les
21:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Solsona proclama el nou pubillatge amb el relleu d’ambaixadors de la Festa Major 2026
-
Cultura i Mitjans
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes familiars de primer nivell a la Festa Major de Solsona
-
Cultura i Mitjans
Guia d'actes de la Festa Major de Solsona
-
Cultura i Mitjans
La Trobada d’Acordionistes de Solsona rendeix homenatge al berguedà Josep González
-
Cultura i Mitjans
Consulta aquí els actes previs de la Festa Major de Solsona
-
Cultura i Mitjans
«Cançons amb història» omple la Mare de la Font de veus i records
