Ball d'assaig a la Sala Polivalent, Carnaval 2011 Foto: Ramon Estany
Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis per fer la darrera valoració del Carnaval 2011. Una 15a de socis han assistit a aquesta reunió que ha tingut lloc a la Sala d'Actes de la Cambra de Comerç de Solsona.
Un dels punts que no acaba de quedar clar és la viabilitat de la Sala Polivalent. Tot i que l'entitat reconeix que tots els actes han funcionat, hi constata problemes, com els accessos, els lavabos, la disposició de la barra o la manca de palcos i algunes estructures.
Entre altres detalls de la festa d'aquest any, s'ha trobat a faltar la música ambiental al mercat que tenia lloc al carre Llobera.
I com a punts a millorar, s'ha lamentat que l'acte d'entrega de bojos perdi públic any rere any. També s'ha demanat donar més explicacions a com s'ha de fer el Ball Mut i vetllar per que les xarangues que animen la festa nocturna als carrers no allarguin més del compte el soroll i la música per no destorbar als veïns.
Un altre acte que caldrà buscar vies per millorar la participació és la mostra gastronòmica, i s'està veient la conveniència d'allargar la durada de les exposicions de Carnaval per que la gent les pugui gaudir.
Però no tot són queixes o aspectes a millorar. L'associació reconeix que enguany alguns actes han estat molt reixits i ben acceptats, com el "Xupinassu" del Dijous Gras, l'Arribada del Carnestoltes en primer lloc a la Rua del Dissabte, el Sopar de Comparses, que ha guanyat gent, els espectacles infantils, l'extraordinària acceptació d'establiments a la UBAC, amb més de 160 botigues, i el lligam i entesa amb les comparses, a través de la 69a.
La Sala Polivalent no acaba de convèncer al Carnaval de Solsona
Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis
ARA A PORTADA
-
Una escultura feta amb carbassa, principal novetat de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord d’aquest cap de setmana Redacció
-
-
-
La Fundació Pere Màrtir Colomés impulsa un cicle de xerrades per acompanyar les famílies en la cura de les persones grans Redacció
-
Salut alerta de missatges fraudulents que demanen dades per vacunar-se de la grip i la covid o renovar la targeta Redacció
Publicat el 05 de juny de 2011 a les 22:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El cicle Cinexic enceta nova temporada a Solsona a la sala Cine París
-
Cultura i Mitjans Fel Faixedas porta el seu espectacle d’humor a Sant Climenç de Pinell
-
Cultura i Mitjans «Estrany riu» arriba al Cine París amb un col·loqui amb el seu equip
-
Cultura i Mitjans Jornades Europees de Patrimoni al Museu de Solsona
-
Cultura i Mitjans Isidre Domenjó presenta a El Solà (Torà) «Som de poc dir», el seu darrer llibre
-
Cultura i Mitjans L’artista solsonino-andorrana Marta Roure presenta un nou senzill