Ball d'assaig a la Sala Polivalent, Carnaval 2011 Foto: Ramon Estany
Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis per fer la darrera valoració del Carnaval 2011. Una 15a de socis han assistit a aquesta reunió que ha tingut lloc a la Sala d'Actes de la Cambra de Comerç de Solsona.
Un dels punts que no acaba de quedar clar és la viabilitat de la Sala Polivalent. Tot i que l'entitat reconeix que tots els actes han funcionat, hi constata problemes, com els accessos, els lavabos, la disposició de la barra o la manca de palcos i algunes estructures.
Entre altres detalls de la festa d'aquest any, s'ha trobat a faltar la música ambiental al mercat que tenia lloc al carre Llobera.
I com a punts a millorar, s'ha lamentat que l'acte d'entrega de bojos perdi públic any rere any. També s'ha demanat donar més explicacions a com s'ha de fer el Ball Mut i vetllar per que les xarangues que animen la festa nocturna als carrers no allarguin més del compte el soroll i la música per no destorbar als veïns.
Un altre acte que caldrà buscar vies per millorar la participació és la mostra gastronòmica, i s'està veient la conveniència d'allargar la durada de les exposicions de Carnaval per que la gent les pugui gaudir.
Però no tot són queixes o aspectes a millorar. L'associació reconeix que enguany alguns actes han estat molt reixits i ben acceptats, com el "Xupinassu" del Dijous Gras, l'Arribada del Carnestoltes en primer lloc a la Rua del Dissabte, el Sopar de Comparses, que ha guanyat gent, els espectacles infantils, l'extraordinària acceptació d'establiments a la UBAC, amb més de 160 botigues, i el lligam i entesa amb les comparses, a través de la 69a.
La Sala Polivalent no acaba de convèncer al Carnaval de Solsona
Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2011 a les 22:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els divendres de contacontes als barris de Solsona celebren cinc anys
-
Cultura i Mitjans La quarta edició del Cicle d'estiu del Museu de Solsona posa l'accent en la creació i l'esperit mural
-
Cultura i Mitjans Presenten a Solsona «Història i poder del mètal català»
-
Cultura i Mitjans Últim programa de la temporada del podcast «Ulls de Clio» acompanyats del públic
-
Cultura i Mitjans Solsona es prepara per a l'entrada més festiva a l'estiu amb el Corpus
-
Cultura i Mitjans L’Orfeó Nova Solsona tanca el curs amb un taller i una breu actuació