La Sala Polivalent no acaba de convèncer al Carnaval de Solsona

Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis

Publicat el 05 de juny de 2011 a les 22:34

Ball d'assaig a la Sala Polivalent, Carnaval 2011 Foto: Ramon Estany

Aquest dissabte l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona ha realitzat l'assemblea de socis per fer la darrera valoració del Carnaval 2011. Una 15a de socis han assistit a aquesta reunió que ha tingut lloc a la Sala d'Actes de la Cambra de Comerç de Solsona.

Un dels punts que no acaba de quedar clar és la viabilitat de la Sala Polivalent. Tot i que l'entitat reconeix que tots els actes han funcionat, hi constata problemes, com els accessos, els lavabos, la disposició de la barra o la manca de palcos i algunes estructures.

Entre altres detalls de la festa d'aquest any, s'ha trobat a faltar la música ambiental al mercat que tenia lloc al carre Llobera.

I com a punts a millorar, s'ha lamentat que l'acte d'entrega de bojos perdi públic any rere any. També s'ha demanat donar més explicacions a com s'ha de fer el Ball Mut i vetllar per que les xarangues que animen la festa nocturna als carrers no allarguin més del compte el soroll i la música per no destorbar als veïns.

Un altre acte que caldrà buscar vies per millorar la participació és la mostra gastronòmica, i s'està veient la conveniència d'allargar la durada de les exposicions de Carnaval per que la gent les pugui gaudir.

Però no tot són queixes o aspectes a millorar. L'associació reconeix que enguany alguns actes han estat molt reixits i ben acceptats, com el "Xupinassu" del Dijous Gras, l'Arribada del Carnestoltes en primer lloc a la Rua del Dissabte, el Sopar de Comparses, que ha guanyat gent, els espectacles infantils, l'extraordinària acceptació d'establiments a la UBAC, amb més de 160 botigues, i el lligam i entesa amb les comparses, a través de la 69a.