Porta per títol Interpretallibres i és obert a tothom. Consisteix en representar la portada del llibre que s’escull combinant objectes, persones i l’espai on es fa la fotografia. La imatge, que ha de ser original, ha d’incloure la portada i altres elements que la recreïn o la interpretin.
Cal penjar la foto a Instagram mencionant els comptes @turismevalldelord i @biblioteca_piteus i amb les etiquetes #interpretallibres i #litenatura2022. Per tal que es pugui visualitzar la fotografia, cal tenir el compte d’Instagram obert o seguir-se mútuament amb els comptes organitzadors.
Les imatges es poden presentar fins al 8 d’abril i el lliurament de premis serà el 8 de maig a les 5 de la tarda al claustre del monestir de Sant Llorenç. El jurat premiarà les tres millors fotografies i s’atorgarà un record a tots els participants. Tot i que no hi ha límit d’imatges presentades, cada persona podrà rebre un únic premi.
Ho organitzen l’Ajuntament de Sant Llorenç, la biblioteca municipal de la Vila i l’Associació de Turisme de la Vall de Lord.
ARA A PORTADA
-
Societat Solsona restableix l'activitat a l'estació d'autobusos després dels treballs de renovació Ramon Estany Montanyà
-
Societat Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Zoo del Pirineu alerta del risc d’atropellaments de fauna salvatge durant les nits d’estiu Redacció
Publicat el
09 de març de 2022 a
les 21:29
Actualitzat el
09 de març de 2022 a les
21:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Casa Rotxé reobre com a llibreria a Peramola per dinamitzar la cultura local
-
Cultura i Mitjans
Pas de l'Equador de «Rineréscultura», que aplega 21 actes lúdics i artístics
-
Cultura i Mitjans
Reconeixement a l'equip que ha rehabilitat la Casa Gran de Riner
-
Cultura i Mitjans
«L’Espontani» proposa compartir escenari amb professionals en un entorn natural del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
Paral·lel Festival: una dècada redefinint l'experiència de l'electrònica a la natura
-
Cultura i Mitjans
Sant Climenç obre l’estiu-tardor cultural amb un concert gratuït per al públic
