Per la revetlla de Sant Joan, l’Ajuntament de Pinell de Solsonès ha organitzat el concert acústic en petit format del nou treball anomenat “Torno a respirar”, del nostre veí Salva Racero (Veu i guitarra), acompanyat per Marc Quintillà (Guitarra) i Jordi Campoy (Piano).
L’acte es va dur a terme en el lloc emblemàtic de la Vila Closa de Sant Climenç, amb les entrades totalment exhaurides, 90 persones van poder gaudir d’una hora i mitja d’actuació, que va sorprendre gratament a tots els assistents, donant la benvinguda al solstici d’estiu.
Tot seguit, es va oferir un refrigeri servit pel Restaurant El Cigronet.
El consistori aposta per recolzar la cultura al municipi, tant perjudicada últimament.
L’Ajuntament de Pinell organitza el concert de presentació del disc de Salva Racero
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal del Solsonès lliura el Premi Signum a l’historiador Ramon Planes Albets Redacció
-
-
Solsona aconsegueix 319.000 euros per millorar i modernitzar tres equipaments esportius municipals Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès celebra el lliurament dels premis del concurs de dibuixos i nadales 2025 Redacció
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
Publicat el 28 de juny de 2021 a les 21:05
Actualitzat el 01 de juliol de 2021 a les 08:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
S'obre el termini per al 50è Concurs de fotografia Carnaval Solsona – 35è Concurs de fotografia Resol
-
Cultura i Mitjans
La Coral Estel de Sant Jordi canta a la Festa de Nadal del Casal Cívic
-
Cultura i Mitjans
Presentació del llibre «Fruits del bosc dels països catalans»
-
Cultura i Mitjans
Nadales amb l'Orquestra Jezz Club
-
Cultura i Mitjans
Aquest Nadal l’Orfeó Nova Solsona convida a fer la volta al món
-
Cultura i Mitjans
Arriba a Solsona l’exposició d’homenatge al músic i pedagog Xesco Boix
