Per la revetlla de Sant Joan, l’Ajuntament de Pinell de Solsonès ha organitzat el concert acústic en petit format del nou treball anomenat “Torno a respirar”, del nostre veí Salva Racero (Veu i guitarra), acompanyat per Marc Quintillà (Guitarra) i Jordi Campoy (Piano).
L’acte es va dur a terme en el lloc emblemàtic de la Vila Closa de Sant Climenç, amb les entrades totalment exhaurides, 90 persones van poder gaudir d’una hora i mitja d’actuació, que va sorprendre gratament a tots els assistents, donant la benvinguda al solstici d’estiu.
Tot seguit, es va oferir un refrigeri servit pel Restaurant El Cigronet.
El consistori aposta per recolzar la cultura al municipi, tant perjudicada últimament.
L’Ajuntament de Pinell organitza el concert de presentació del disc de Salva Racero
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juny de 2021 a les 21:05
Actualitzat el 01 de juliol de 2021 a les 08:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Inauguració de l’exposició «Aiguafina, els camins de l’aigua»
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball