
El proper dissabte 26 de gener de 2013 a les 20.30 hores es presenta la primera edició del LlunArt a Sant Martí de Guixers, altrament coneguda com les Volianes. L’acte constarà d’una petita xerrada sobre la història i el valor arquitectònic de l’església romànica de Sant Martí de Guixers, seguida per un concert de l’Esguard de la Nit. El preu de l’entrada és de 3 €. No hi ha venda anticipada d’entrades.
LlunArt
LlunArt és la recerca, la reivindiació de l'art místic. Una vetllada en el context de l'arcà pleniluni on convergeix la mística de les expressions artístiques del passat i del present. L'infravalorat patrimoni de l'atàvic art romànic és l'escenari on es reivindica el nou art contemporani local.
L’Esguard de la Nit
Els orígens de l’Esguard de la Nit els trobem a la Vall de Lord quan, durant la tardor de l’any 2009, l’Alfons (veu i guitarra), l’Íngrid (veu) i l’Àngel (guitarra), començaren a gestar els fonaments d'una cançó d’autor impregnada de mística i arrelada al llegat popular. Al llarg de llunes i concerts, la proposta musical ha evolucionat, defininint-se i redefinint-se, però intentant trobar sempre aquella escletxa de llum que s'amaga sota la recòndita foscor de la nit.
.jpg)