L'Orfeó honora Santa Cecília amb el tradicional concert
Dissabte 23 de novembre a les 9 del vespre a la Sala Sants Màrtirs de la Catedral de Solsona
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2013 a
les 17:03
SOLSONA: CONCERT DE SANTA CECÍLIA. A les 21 h, a la sala dels Sants Màrtirs. Preu: 5 € (els socis de l’Orfeó gratuït). Actuaran: Àtic, Escola de Música, Martin Kuspert, Akústix, Eugeni Shokhastsky, Montse Isanta i Mònica Mendoza, Laura i Arnau Juanco, Carles Merino i Orfeó Nova Solsona.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
Torna Crazy Evolution després de més d'una dècada
-
Cultura i Mitjans
Concert-assaig de l’Orquestra Jezz Club divendres al barri de la Cabana d’en Geli
-
Cultura i Mitjans
Jezz Club programa tres cites de jazz, cançó d'autor i guitarra clàssica al Celler del Miracle aquest juliol
-
Cultura i Mitjans
El Cine París de Solsona programa el documental «A la deriva» sobre la travessia de tres manresans a l’Amazones
