La pandèmia ha obligat a fer la cloenda un any més tard del previst. L’actuació que agruparà cantaires, excantaires, director i exdirectors es farà el 20 de novembre, coincidint amb la celebració de Santa Cecília. L’Orfeó convoca els excantaires a dos assajos previs els dissabtes 6 i 13 de novembre a les 4 de la tarda a la sala de l’Orfeó del Casal de Cultura.
El mateix dissabte 13 a les 8 del vespre, la sala polivalent acollirà un concert del Cor Vivaldi. S’emmarca en les activitats que, amb el rerefons del centenari, l’Orfeó va compartir amb altres entitats, en aquest cas, l’Aula d’Extensió Universitària.
Una altra activitat prevista pel novembre és l’assemblea de socis de l’Orfeó Nova Solsona. Es farà el dia 27 a les 4 de la tarda juntament amb una exposició de fotografies de l’entitat.
L’Orfeó Nova Solsona fa una crida als excantaires per participar al tancament del centenari
Últim assaig previ el dissabte 13 de novembre a les 4 de la tarda a la sala de l’Orfeó del Casal de Cultura
Ara a portada
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 22:12
Actualitzat el 15 de novembre de 2021 a les 07:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Cicle Gaudí porta a Solsona «L'àvia i el foraster»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a l'Arxiu Comarcal del Solsonès
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal torna a muntar una parada de llibres per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Augmenten fins a la trentena les parades de Sant Jordi a Solsona