Genís Barcons durant la seva actuació a l'Sputnik. Foto: Ramon Estany
Amb un concert carregat d'energia i vitalitat, el cantautor barceloní d'arrels solsonines Genís Barcons va presentar al pub Sputnik de Solsona el seu darrer disc, "Barcons".
En una vetllada musical inoblidable, el petit escenari va acollir les interpretacions de Genis Barcons: Veu, guitarres i Harmòniques. Agustí Bayona: Guitarres. Marc Mujal: cajon i percussions i Edu Coromines: Baix elèctric. Però també s'hi van afegir alguns músics solsonins amics del Genis, com el Roger Mas, amb qui va cantar Janina o Pell de Ser amb RastreGuineu.
El concert va iniciar-se amb Camí d'Astúries, És el que hi ha, Viu, Janina, Mentides, Ciutadà de Catalunya, RastreGuineu, i prosseguí amb Sweet child, Pim Pam, Avui, Si l'amor t'arriba, BLUES PUTA, Oh l'escuma de Raül Garrigassait, La bellesa i va cloure el concert M'agrada passar-ho bé.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2011 a les 18:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El cicle Cinexic enceta nova temporada a Solsona a la sala Cine París
-
Cultura i Mitjans «Estrany riu» arriba al Cine París amb un col·loqui amb el seu equip
-
Cultura i Mitjans Jornades Europees de Patrimoni al Museu de Solsona
-
Cultura i Mitjans Isidre Domenjó presenta a El Solà (Torà) «Som de poc dir», el seu darrer llibre
-
Cultura i Mitjans L’artista solsonino-andorrana Marta Roure presenta un nou senzill
-
Cultura i Mitjans L'historiador Lluís Obiols inicia una nova edició del cicle «Desenterrant el passat» amb una conferència a Ogern