Amb la història de les bruixes d’El mag d’Oz com a rerefons, Wicked és el nou muntatge de gran format amb què Manresa Teatre Musical (MTM), que celebra el seu desè aniversari, torna al teatre comarcal de Solsona el 15 de gener a les sis de la tarda. A fi de promocionar l’obra com a regal per aquestes dates, aquesta setmana se n’han posat les entrades a la venda amb un preu promocional de 13 euros fins al 5 de gener (posteriorment, en costarà 15).
Elphaba, la bruixa dolenta de l’oest, i Glinda, la bona, protagonitzen una obra musical per al públic familiar que acaba parlant sobre com afecta l’entorn en les relacions humanes i com triomfa l’amor. Jordi Gener dirigeix un muntatge que abraça tant la comèdia com el drama i la fantasia i que requereix una rigorosa tècnica vocal i interpretativa, amb Borja Valls a la direcció musical i Pablo Testa Grosbaum com a responsable de les coreografies.
A diferència d’altres musicals, Wicked presenta una composició moderna, que ajuda a què els alumnes de MTM s’identifiquin amb més facilitat amb els personatges. A més, el llenguatge coreogràfic s’allunya del teatre musical clàssic. Segons l’organització, “es busca una acurada posada en escena, amb els recursos d’una escola, però amb l’exigència artística d’una companyia professional. Trobar aquest equilibri és el gran repte de
Manresa Teatre Musical”.
També contribueixen a l’espectacularitat del musical els més de 150 canvis de vestuari, el maquillatge, els decorats i el disseny de llums. Com tots els muntatges creats en aquests deu anys, aquest també és íntegrament en català.
Les entrades es poden comprar en línia a https://entradessolsones.com/activitat/wicked-teatre-musical/ a un preu promocional de 13 euros fins al 5 de gener i a 15 euros a partir del 6.
MTM, que durant aquesta dècada ha consolidat un públic fidel a la capital del Solsonès, porta el seu desè muntatge de gran format a Solsona amb la col·laboració de la regidoria de Cultura i del Patronat de Turisme del Solsonès.
Activitat: Musical Wicked, de Manresa Teatre Musical
Dia: 15 de gener de 2023
Hora: 18 h
Lloc: teatre comarcal de Solsona (Vall Fred, 20)
Preu: 13 euros fins al 5/01 (preu promocional) i 15 euros a partir del 6
https://entradessolsones.com/activitat/wicked-teatre-musical/
MTM torna a Solsona amb un nou muntatge de gran format coincidint amb el seu desè aniversari
Cultura i Mitjans
A la venda les entrades per a ‘Wicked’, amb un preu promocional fins al 5 de gener
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Joventut Solsonina qualifica d’històrica la seva 15a Festa Major Jove de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Els municipis del Solsonès avancen en l’agrupació dels jutjats de pau per reforçar i millorar la gestió del servei Ramon Estany Montanyà
-
Esports La Lliga Comarcal de Futbol Sala incorpora una nova aplicació per gestionar i seguir la competició Ramon Estany Montanyà
-
Societat Càritas Solsona impulsa la campanya «Enderroquen murs» per fer visibles les noves formes de pobresa Ramon Estany Montanyà
Publicat el
22 de desembre de 2022 a
les 17:40
Actualitzat el
24 de desembre de 2022 a les
13:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Roger Mas posarà música a la inauguració del primer centre d'estudis català fora d'Europa
-
Cultura i Mitjans
Solsona celebra la Jornada de Reconeixement Docent amb acte d’homenatge i manifestació cultural
-
Cultura i Mitjans
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
-
Cultura i Mitjans
Companyia Elèctrica Dharma ofereix un concert immersiu a Sant Climent de Pinell de Solsonès amb proximitat màxima
-
Cultura i Mitjans
Solsona acull la presentació del nou llibre «Cròniques de la veritat prohibida» de Lola Palau
-
Cultura i Mitjans
Artur Blasco i Pol Estrada compartiran escenari al directe del podcast «Llegir» a Solsona
