Tradició i innovació de la mà. Marc Vallejo ha creat una aplicació mòbil anomenada Patum i Berga destinada a tots aquells usuaris que vulguin conèixer de primera mà aquesta festivitat, juntament amb informació addicional de la ciutat de Berga. L'eina, gratuïta i en tres idiomes (català, castellà i anglès), està disponible per a iPhone, iPad touch i iPad a la botiga d'App d'iTunes.
L'aplicació consta de tres apartats: en primer lloc, un espai dedicat exclusivament a la festa de La Patum. En segon lloc, aquesta aplicació està pensada com a guia virtual de la ciutat de Berga, la qual engloba dades relacionades amb els llocs d'interès, la restauració i el comerç, juntament amb un calendari que s'anirà actualitzant per tal d'informar els usuaris dels diferents esdeveniments que es portin a terme a la ciutat.
Eltercer apartat, que anirà canviant depenent de les necessitats de cada moment, disposa d'una guia a temps real dels salts de La Patum.
Neix una app de la Patum de Berga
Marc Vallejo és el creador d'una eina per a iPhone, iPoud touch i iPad que explica a fons la festivitat i els llocs interès del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2013 a
les 21:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«La natura i els seus contraris. Una perspectiva filosòfica», amb Jesús Hernández
-
Cultura i Mitjans
La companyia teatral Cardonina El Traspunt porta a Solsona «Romeo i Julieta»
-
Cultura i Mitjans
Eduard Gener canta al Cardener, a vista de falcó
-
Cultura i Mitjans Arriba a Solsona «The Eric Clapton Experience», el millor tribut a la llegenda del rock i el blues
-
Cultura i Mitjans
Primera campanya de donació de sang i plasma a Solsona el 2026
-
Cultura i Mitjans
Els Ulls de la Història: Una immersió única en el passat per als Alumnes de l'Escola Arrels de Solsona
