Septimo A va posar música a la nit nadalenca de l'Sputnik Foto: Ramon Estany
El grup de versions solsoní Septimo A va omplir el pub Sputnik la nit del 25 al 26 de desembre en un concert memorable que va congregar un públic de totes les edats però majoritàriament jove i que va gaudir amb els temes versionats del Valentí- Guitarra i veus, Guillem- Baix i veus, Pau- Trompeta i Esquella, Marcel- Guitarra, Sander- Saxo i veu i Gerard- Bateria.
El conjunt solsoní, que té molts fans, va aprofitar per presentar la seva nova samarreta i que de ben segur triomfarà entre els seguidors i seguidores.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2011 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llobera oferirà un nou ZUB el proper 27 de juny a les 6 de la tarda
-
Cultura i Mitjans
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres urgents per consolidar el campanar de l’església parroquial
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
Torna Crazy Evolution després de més d'una dècada
-
Cultura i Mitjans
Concert-assaig de l’Orquestra Jezz Club divendres al barri de la Cabana d’en Geli
