​Nit màgica de Reis a Pinell

Publicat el 09 de gener de 2021 a les 19:19
Actualitzat el 11 de gener de 2021 a les 17:06
Any rere any SSMM els Reis Mags d’Orient visiten el municipi de Pinell.
Enguany, a causa de la situació en la qual ens trobem causada per la COVID-19, els Reis van decidir anar a portar els regals dels infants masia per masia i a les cases del poble de Sant Climenç.

Foto: Aj Pinell de Solsonès


Però hi van haver més sorpreses, ja que abans que arribessin els Reis i els patges, els nens i nenes del municipi rebien la visita dels carboners, que es dedicaven a repartir carbó a aquella mainada més entremaliada. Seguidament, acompanyats d’una gran estrella lluminosa, apareixia entre la foscor la figura dels Reis i els seus ajudants els quals, ara sí, feien arribar uns sacs plens de regals per petits i grans.

Foto: Aj Pinell de Solsonès


La il·lusió que desprenia el rostre dels infants en veure SSMM davant la masia compensava l’esforç de totes aquelles persones que van fer possible una nit tan emotiva, així doncs, des de l’Ajuntament només ens queda agrair la col·laboració desinteressada de tothom.
 

Foto: Aj Pinell de Solsonès

Foto: Aj Pinell de Solsonès

Foto: Aj Pinell de Solsonès

Foto: Aj Pinell de Solsonès

Foto: Aj Pinell de Solsonès

Foto: Aj Pinell de Solsonès