Escrit enmig de la pandèmia i en ple confinament a la Casa dels Canonges, Quim Torra presenta a Solsona Les hores greus. Dietari de Canonges (Símbol Editors, 2021), una publicació del president que relata el període de lluita personal i col·lectiu contra la Covid-19. L'acte, que s'iniciarà al punt de les 12 h el dissabte 8 de maig a la plaça de l'U d'octubre, tindrà la presència de l'excap de govern català i serà conduït per la solsonina Maria Corominas, periodista i doctora en Ciències de la Comunicació.
La publicació del 131è president de la Generalitat copsa un testimoni honest i desenganyat d'un intel·lectual sobre un país abocat al desastre i a la desesperació. No és estrany que se'n desencadenin petites històries que retraten amb tota lucidesa una sèrie de misèries polítiques, flaques humanes del poder i també els heroismes quotidians de molta gent que van aflorar durant els dies greus. Així, Torra escriu des de la veu d'un home que es troba sol amb el destí d'un país una crònica ben bé al natural de la seva accidentada presidència.
Coorganitzat entre Òmnium Solsonès i Símbol Editors, la cita literària té la col·laboració de l'Ajuntament de Solsona.
PRESENTACIÓ DE LLIBRE: 'Les hores greus. Dietari de Canonges', de Quim Torra
08/05/2021
de 12:00 a 13:00
Plaça de l'U d'octubre
Òmnium Solsonès porta a Solsona Quim Torra per presentar el llibre «Les hores greus»
Òmnium Solsonès convida aquest dissabte a Solsona el president Quim Torra per descobrir els detalls del seu llibre cuinat des de la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Els Mossos detecten 28 motoristes que realitzen avançaments no permesos a la Llosa del Cavall Ramon Estany Montanyà
-
-
El bisbe Francesc Conesa encapçala el pelegrinatge diocesà de Solsona a Fàtima Ramon Estany Montanyà
-
L'Escola Arrels incrementa la participació a les proves Cangur 2026 amb estudiants entre els primers de Catalunya Redacció
-
Publicat el
03 de maig de 2021 a
les 17:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Comarcal del Solsonès celebra la Setmana Internacional dels Arxius
-
Cultura i Mitjans
La Coral Estel de Sant Jordi posa la nota musical a la inauguració de la Setmana de la Gent Gran de Solsona
-
Cultura i Mitjans
La família Ferrera torna a la càrrega amb dues noves funcions de «Sopar de Nadal»
-
Cultura i Mitjans
Una sardana del compositor de Solsona Jordi Montanyà s'inclourà en un disc de sardanes balaguerines
-
Cultura i Mitjans
Gerard Flotats obté el Premi AIE a la cinquena edició d’ImpulsACIMC
-
Cultura i Mitjans
L’Orfeó Nova Solsona repeteix la col·laboració amb la formació Pinceladas Argentinas
