El grup bagenc Plouen Catximbes ha decidit posar punt final a la seva carrera musical conjunta després de dotze anys. En un comunicat, la formació ha explicat que el motiu "d'acabar l'aventura és la manca d'energia per engegar el projecte d'un nou disc". El grup ha publicat tres àlbums "Plouen Catximbes" (2006), "Telescopi" (2008) i "Ancoratge" (2011), i ha actuat en diferents festivals com el Popkomm de Berlin, el SXSW de Austin (Texas), el Senglar Rock o el Mercat de Música Viva de Vic.
Plouen Catximbes estava integrat per Òscar Castellà, Albert Palomar, Xavi Blánquez, Jordi Portabella, Xevi Matamala i Sergi Fargas. Tots els components són de Santpedor, Manresa i Súria.
Plega el grup bagenc Plouen Catximbes
El motiu és la "manca d'energia per engegar el projecte d'un nou disc"
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2012 a
les 15:15
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2lFGIigH0Mg[/youtube]
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres urgents per consolidar el campanar de l’església parroquial
-
Cultura i Mitjans
Nina da Lua porta a Solsona l'exposició «La màgia et brolla des de dins»
-
Cultura i Mitjans
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador
-
Cultura i Mitjans
Torna Crazy Evolution després de més d'una dècada
-
Cultura i Mitjans
Concert-assaig de l’Orquestra Jezz Club divendres al barri de la Cabana d’en Geli
-
Cultura i Mitjans
Jezz Club programa tres cites de jazz, cançó d'autor i guitarra clàssica al Celler del Miracle aquest juliol
