A partir d'aquest dilluns el Solsonès disposarà d'un nou mitjà de comunicació dedicat a la informació de la comarca gràcies al compromís amb el territori de Grup Nació Digital que informa a través d'internet des de 1996 i que compta en l'actualitat amb 17 capçaleres, 9 d'elles territorials, i diversos serveis web d'informació.
NacióSolsona.cat neix amb la voluntat de ser una eina d'informació de primer ordre a la comarca, aprofitant els avantatges de les noves tecnologies però sense renunciar als valors del periodisme tradicional. El Diari Digital del Solsonès apareix a les pantalles amb vocació comarcal, informativa, però també de servei i de país. És per això que des del primer moment es posa a la disposició de tothom qui tingui a dir a través del correu electrònic naciosolsona@naciosolsona.cat amb la voluntat de treballar des de la veracitat i el rigor, però també des de la proximitat i la utilitat.
A partir de dilluns també farem arribar el butlletí a les bústies electròniques de qui ho desitgi. El butlletí s'enviarà els dilluns, dimecres i divendres no festius de manera gratuïta a tothom qui s'hagi subscrit. Per a rebre el butlletí de NacióSolsona.cat.
Esperem que aquesta etapa sigui d'utilitat i servei per als solsonencs i que en un curt període de temps s'hagin creat les sinèrgies necessàries per a que tota la comarca es pugui sentir reflectida en el diari.
Proximitat, informació i país al servei del Solsonès
NacióSolsona.cat neix com a la desena capçalera territorial del Grup Nació Digital, degà de la premsa digital en català
ARA A PORTADA
-
L'Escola Agrària del Solsonès consolida la seva projecció europea al 22è Campionat Europeu d'Estudiants en Habilitats Forestals Redacció
-
Demanen més voluntaris per sostenir la gestió col·lectiva del cine París de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
L’Institut d’Estudis Ilerdencs reparteix prop de 25.000 euros entre iniciatives culturals privades al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Èxit de participació en la jornada organitzada per Engiambi sobre controls oficials d’higiene i ús de fitosanitaris Redacció
Publicat el
13 de febrer de 2011 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Eduard Gener presenta aquest divendres nou material al Comarcal de Solsona
-
Cultura i Mitjans
Solsona presenta el Festival de Dansa 2026 amb la posada en escena de «Living Stories» a la Sala Polivalent
-
Cultura i Mitjans
El FESTUC 2026 convoca bandes locals i posa en relleu el patrimoni al Castellvell d’Olius
-
Cultura i Mitjans
El Rèquiem de Mozart congrega mig miler d’assistents al Santuari del Miracle en el marc d’Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans
Les lletres iròniques i contundents d'«Irrupció» es deixen sentir a l'Sputnik
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Arrels incrementa la participació a les proves Cangur 2026 amb estudiants entre els primers de Catalunya
