Remendaos presenta a Solsona el seu darrer disc RESET

Era un retorn a la sala solsonina després de nou anys

Publicat el 09 d’abril de 2011 a les 17:36

L'Sputnik va ser una festa amb Remendaos. Foto: Ramon Estany

El públic solsoní va respondre amb autèntic caliu al concert que va dur al grup Remendaos fins a la Sala Sputnik. Va ser una nit en que els seguidors del grup a Solsona van fer-se sentir de debò al local solsoní, tant picant de mans com ballant. De fet, era un retorn a la sala solsonina després de nou anys, el temps que fa de la darrera vegada que el grup de Sant Joan de Vilatorrada feia que no actuava al pub solsoní.

Borjas cantava i tocava la guitarra amb els altres Remendaos, Joan García, a les percussions, i Sergi García, al baix, a més dels tres músics que els acompanyaran en els directes, entre els quals, la solsonina Alba Marbà. El concert va servir per presentar al públic les noves cançons, sempre fidels al segell Remendaos però movent-se en un ventall més ampli de registres.

El públic va ballar amb cançons com "Ancho Mar", "Nit de revetlla"  o "Rumba catalana", en una barreja de temes del nou disc Reset i d'altres ja clàssics del grup.