Sis alumnes de l'Escola Arrels participen al concurs de resolució de problemes computacionals a Hewlett-Packard

Aquest passat dissabte, sis estudiants de l'Escola Arrels de Secundària, varen participar en el concurs de resolució de problemes computacionals organitzat per Hewlett-Packard, les HP Code Wars

Publicat el 09 de març de 2016 a les 20:28

Els dos equips, formats per tres estudiants cadascun, van competir amb un centenar d'equips més en la resolució de diversos problemes de caire computacional. Durant tres hores cada equip havia de resoldre tants problemes com pogués, d'un total de 32, de dificultat creixent.

Els participants foren quatre estudiants del cicle formatiu de grau mitjà de sistemes microinformàtics i xarxes, un de 4t d'ESO i un de 1r de Batxillerat.

El concurs, que fou inaugurat pel Conseller d'Empresa i Coneixement Jordi Baiget i l'alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa, es desenvolupava pràcticament en paral·lel a també Houston i Taipei ( salvant diferències horàries ). L'equip que resultava guanyador viatjava a Houston per participar en un concurs similar de nivell internacional.

L'esdeveniment, que es desenvolupà pràcticament tot en anglès, continuà amb un dinar al campus d'HP animat per en Carles Pérez (un DJ de Ràdio Flaixbac), una rifa per a tots els equips, l'entrega de premis i una visita a les instal·lacions que HP té a Sant Cugat.

Des de l'Escola Arrels considerem molt interessant el treball amb algorismes computacionals per a resolució de problemes matemàtics i científics. Interessats en aquest assumpte, no dubteu en contactar amb l'Escola per a possibles col·laboracions.

Enllaç al projecte:    http://www.hpcodewars.org/