Solsona entra de ple als actes centrals del Carnaval

Aquest dissabte arriba el Carnestoltes i el Matarruc d'Honor

Publicat el 28 de febrer de 2014 a les 21:56

Dissabte, 1 de març 
SOLSONA: CARNAVAL SOLSONA. A les 11 h, Concurs de K-Tifes al vall Calent. A les 11.30 h, Muntatge mercat al nucli  Antic. A les 13 h, X Mostra Gastronòmica i ball amb artista convidat a la plaça Major.
A les 17 h, recepció del Mata-ruc d’Honor i inaguració del Mercat: Solsona World al portal del Pont. A les 17.30 h, inaguració del monument i les exposicions a la plaça de l’Ajuntament. A les 18.30, Baixada de gegants des de la plaça de l’Ajuntament. .
A les 19.30 h, arribada de SM. Carnestoltes a l’avinguda del Pont, Nomenament del Mata-ruc d’Honor ‘14. Bramada i Ballets a la plaça Major. En acabar, Penjada del Ruc a la plaça del Ruc. A les 23 h, Festival a Cal Novell a la plaça Palau. A les 1.30 h, concert amb “Virus”, “Família Torelli” i “Septimo A” a la sala Xelsa i Nit de DJ’S “Liat amb tothom” a la sala xelsa de baix.