Aquest mes de setembre el Cicle Gaudí segueix creixent i incorpora 6 noves sales a les províncies de Barcelona, Tarragona i Lleida. Amb aquestes incorporacions ja sumen 105 els municipis que projectaran les millors pel·lícules catalanes de l’any un cop al mes.
Les noves poblacions que formaran part de la xarxa són:
Castelldefels – Teatre Plaza
Martorelles – El Celler de Carrencà
Viladecavalls – Auditori Escola de Música Pau Casals
El Vendrell – Auditori del Tívoli
Vila-Seca – Celler de Vila-Seca
Solsona – Teatre Comarcal
Des del 2016, any de la posada en marxa del Cicle Gaudí pel territori, el projecte no ha deixat d’expandir-se, multiplicant quasi per 9 la xifra de sales des del seu inici fins l’actualitat.
Aquesta iniciativa està impulsada per l’Acadèmia del Cinema Català amb el suport de la Diputació de Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona i la Generalitat de Catalunya.
Solsona estrena sala per les projeccions de cinema del Cicle Gaudí
A partir d'aquest setembre, el Teatre Comarcal projectarà un cop al mes les millors pel·lícules catalanes
Ara a portada
Publicat el 10 de setembre de 2022 a les 19:43
Actualitzat el 10 de setembre de 2022 a les 19:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a l'Arxiu Comarcal del Solsonès
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal torna a muntar una parada de llibres per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Augmenten fins a la trentena les parades de Sant Jordi a Solsona
-
Cultura i Mitjans Es presenta el darrer número de la revista cultural «Oppidum»