Tothom que vulgui examinar-se enguany a Solsona de les proves oficials d’anglès de la Universitat de Cambridge ha d’inscriure’s entre avui i el dia 29 d’abril. Els exàmens, coordinats per la regidoria d’Educació, per mitjà de l’Escola d’Idiomes Sara i Workshop Taller de Llengües, es duran a terme a les instal·lacions de l’escola Setelsis els dies 4 i 29 de juny.
La gestió es pot fer a través de les escoles i acadèmies, o bé directament a l’adreça de correu electrònic cambridge@ajsolsona.cat. Per considerar-se vàlida la inscripció, caldrà omplir un formulari que es facilitarà per correu amb el nom i cognoms, que seran els que apareixeran en el certificat i han de coincidir amb els del DNI, i la data de naixement, i ingressar el cost de la inscripció al número de compte ES60 2100 0081 9902 0000 0425.
Les primeres proves seran les dels nivells FCE for schools (B2) i CAE (C1), el 4 de juny, mentre que el dia 29 del mateix mes serà el torn de Young Learners, KET (A2) i PET (B1). Un cop s’hagi rebut l’ingrés, es notificarà a les persones interessades i uns dies abans de l’examen se les informarà de l’horari de la convocatòria.
Preus:
Young Learners: Starters 62 €; movers 64 €; flyers 67 €
KET (A2) 98 €
PET (B1) 106 €
FCE (B2) 193 €
CAE (C1) 209 €
El 12 de març es van dur a terme les proves de nivell (mock exam) a l’escola Setelsis, a les quals van participar 70 persones. A Solsona els exàmens oficials Cambridge English Language Assessment s’organitzen des del 2016 amb l’objectiu de motivar la població, infants, joves i adults, en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Aquestes proves proporcionen certificats reconeguts internacionalment per escoles, universitats i empreses del sector públic i privat.
Solsona obre les inscripcions per als exàmens de Cambridge
Les proves seran els dies 4 i 29 de juny i el termini per apuntar-s’hi es tancarà el 29 d’abril
ARA A PORTADA
-
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal Redacció
-
Joan Casafont: «Anirem a totes. Haurà de ser un jutge i no l'administració que decideixi si s'han de matar» Redacció
-
Més de 300 persones van omplir la Sala Polivalent de Solsona en solidaritat amb el poble palestí Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès presenta un recull dels relats guanyadors del concurs de la gent gran (2013-2022) Redacció
-
Publicat el 01 d’abril de 2022 a les 16:21
Actualitzat el 01 d’abril de 2022 a les 16:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Concert de Bluestime a l’Sputnik
-
Cultura i Mitjans
L’Arxiu Diocesà de Solsona restaura el Totum de Sant Martí de Joval (s. XIX)
-
Cultura i Mitjans
Un projecte ajuda a donar a conèixer el patrimoni solsoní a les noves generacions
-
Cultura i Mitjans
L'escriptor Andreu Claret presenta a Solsona «La casa de les tres xemeneies»
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida porta a Solsona el concert «Univers Viñes»
-
Cultura i Mitjans
L’Aula d’Extensió Universitària de Solsona parlarà d’intel·ligència artificial amb el doctor i investigador del CSIC Ramon López de Mántaras
