El proper dia 16 d'abril a les 20:00h s'obriran per primera vegada al públic les portes del TATRAU Teatre un nou espai escènic de Solsona, una sala de petit format, ubicada al Carrer de Santa Llúcia, núm. 23, i en la qual s'hi acollirà tot tipus d'activitats relacionades amb el món del teatre, dansa, música, exposicions i audiovisuals.
TATRAU Teatre està impulsat per Lacetània Teatre. L'entitat feia temps que cercava un espai per a poder realitzar-hi les tasques de creació i assaig dels seus muntatges. Finalment es van donar les condicions i es va presentar l'oportunitat de transformar una antiga quadra en un espai creatiu. Mentre les feines d'adequació del local avançaven d'acord amb la modesta capacitat econòmica del grup, Lacetània Teatre va veure l'oportunitat de fer créixer el projecte, anar més enllà i obrir el nou espai a l'exhibició d'arts escèniques.
TATRAU Teatre serà un espai amb una capacitat per a unes 100 persones amb un equipament tècnic ajustat a les necessitats i gestionat per Lacetània Teatre i que pot acollir obres de teatre, lectures dramatitzades, vetllades literàries, conferències, exposicions, concerts, dansa...
A més del nou espai físic, el projecte TATRAU Teatre, s'obre a crear en un futur un nou àmbit per a la creació, formació i gestió teatral.
L'obertura estable de la sala es produirà el dia 23 d'abril amb l'inici de les representacions del cicle Escenes 2011, cicle teatral que organitza Lacetània Teatre, amb el patrocini de l'Ajuntament de Solsona i El Consell Comarcal.
TATRAU Teatre obre portes el proper 16 d'abril
Es tracta d'una sala de petit format ubicada al Carrer de Santa Llúcia, 23
ARA A PORTADA
-
Un xoc frontal a la C-55 entre Clariana de Cardener i Riner deixa un ferit lleu i un cotxe calcinat Ramon Estany Montanyà
-
Els Mossos detecten 28 motoristes que realitzen avançaments no permesos a la Llosa del Cavall Ramon Estany Montanyà
-
-
El Dr. Josep Maria de Montiu, de Solsona, s'incorpora als nous acadèmics de filosofia a l’Acadèmia Hispanoamericana de Doctors Ramon Estany Montanyà
-
El bisbe Francesc Conesa encapçala el pelegrinatge diocesà de Solsona a Fàtima Ramon Estany Montanyà
Publicat el
23 de març de 2011 a
les 22:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Arrels incrementa la participació a les proves Cangur 2026 amb estudiants entre els primers de Catalunya
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Comarcal del Solsonès celebra la Setmana Internacional dels Arxius
-
Cultura i Mitjans
La Coral Estel de Sant Jordi posa la nota musical a la inauguració de la Setmana de la Gent Gran de Solsona
-
Cultura i Mitjans
La família Ferrera torna a la càrrega amb dues noves funcions de «Sopar de Nadal»
-
Cultura i Mitjans
Una sardana del compositor de Solsona Jordi Montanyà s'inclourà en un disc de sardanes balaguerines
-
Cultura i Mitjans
Gerard Flotats obté el Premi AIE a la cinquena edició d’ImpulsACIMC
